Mikä teidän veroprosentti on tulevalle vuodelle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja töissäkäyvä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
10.5 % tulorajaa en tässä muista.
Miulle tuli verokortti jo.

Alkuperäinen kirjoittaja töissäkäyvä;25380434:
Mulla vaan laskee, mikä on tietysti hyvä juttu, mutta ihmetyttää. Mun vuosituloraja on 35 000 ja veroprosentti 15,5. Musta jotenkin kummallisen pieni? En valita, ihan ok. Mutta mä oon kuvitellut että normi-ihmisten veroprosentit on päälle kakskymmentä ihan huolella.

Ja siis joka vuosi mä oon saanut palautuksia, en oo mätkyjä joutunut ikinä maksamaan.

No on kyllä pieni. Paljon velkaa? Mun tulot noin 40 000e / v ja veroprossa vähän alle 30, varmaan 28 tai siinä paikkeilla.

Viime vuonna 32,5 uudesta ei vielä tietoa, varmaan vähän noussut.

Palstan veroprosenteista kyllä huomaa että kyseessä mammapalsta, kun jengillä veroprosenttien ka. On jotain 12.

[QUOTE="Vieras";25381972]Viime vuonna 32,5 uudesta ei vielä tietoa, varmaan vähän noussut.

Palstan veroprosenteista kyllä huomaa että kyseessä mammapalsta, kun jengillä veroprosenttien ka. On jotain 12.[/QUOTE]

Mun mielestä taas ei kyllä oikein huomaa. Ihmettelen kovasti muiden pieniä prosentteja JA suuria tulorajoja, kun itsellä tuo 25% ja tulorajana 19 000. Sosiaalietuuksia verotetaan kovalla kädellä.

Aika monien prosenteissa täytyy olla valmiiksi vähennetty työmatkakuluja, asuntolainan korkoja jne jne.

ei oo tullu vielä..tosin,en aio töihin tänä vuonna mennäkkään :xmas: yritin tilata uuden verokortin etuuksia varten ja kun tulotkin tippuu melkein puolella,niin silti ehdotti isompaa veroprosenttia,kun töissä ollessa :O

18 %, tulorajana vajaat 32 000 euroa. Lasken itse netissä uuden ensi viikolla. Tulot tulevat olemaan n. 37 000 e/v ja asuntolainaa on 25 000 e enemmän (mun osuus) kuin viime vuonna. Saa nähdä mikä prosentti tulee olemaan, muina vähennyksinä vapaaehtoiset eläkevakuutusmaksut ja työmatkakulut.

Mulla oli jotain 6% luokkaa ja meinasin perseelleni tipahtaa. Oon palaamassa hoitovapaalta,mutta oli siin tulorajat ihan kohdillaan silti. Ihmetyttää silti. Ennen ollut noin 15.

5 %. Aika pieni oli, vaikka laitoin asuntolainan korot tosi alakanttiin ja kotihoidontuet pyöristin yläkanttiin. "Tienaan" tänä vuonna siis vain etuuksia, eli ensin kotihoidontukea ja sitten opintotukea.

Yhteistyössä