mikä tili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "heppuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"heppuli"

Vieras
elikkäs oltas alkamas nyt miehen kans säästää rahaa mm.keittiöremppaan ja ehkäpä johonki muuhunki ni tarvis avata sellanen tili,mut mitä vaihtoehtoja on??osuuspankissa on tilit ja pankkia ei vaihdeta..sellanen tili kuitenki mistä saa ne rahat pois tarpeen tullen ilman et maksaa(kuten meidän lapsilla et ei saa ku kerran vai 2 vuodessa nostaa maksutta)!!millasia säästötilejä teillä on?

Mulla on säästötilinä osuuspankissa iha tavallinen tili eli siis kaksi ihan normaali tiliä. Toiseen tulee palkka ja siitä sitten siirrän toiselle tilille. Ne korot ei nykyisin hääppöisiä taida olla. Tuo toinen tili on avattu, kun olen ottanut opintolainaa eli ei alun perin mitenkään säästötarkoitukseen, mutta sinne säästelen.

saako tavallisen tilin avattua 2 henkilölle?kyselen tyhmiä juu...oishan meilläki molemmil viel toiset tilit vaan mulla se o aikanaa ollu kirjatili ja kirja hukassa...miehel en tie mikä tili,mut ei silläkää sin mitää korttia/kirjaa oo!

[QUOTE="heppuli";22866465]saako tavallisen tilin avattua 2 henkilölle?kyselen tyhmiä juu...oishan meilläki molemmil viel toiset tilit vaan mulla se o aikanaa ollu kirjatili ja kirja hukassa...miehel en tie mikä tili,mut ei silläkää sin mitää korttia/kirjaa oo![/QUOTE]

SAA

Yhteistyössä