mikä tuolla mun vauvalla oikeen on?!

Molly Weasley

Aktiivinen jäsen
11.04.2007
3 830
0
36
se ei ole syöny koko päivänä paljoakaan, yhet vajaan tunnin mittaset tirsat otti.. ja nyt on raukka ihan puhki, muttei vaan nukaha?! hirveesti on heilutellu ja potkiskellu ja ollu oikeen hyper aktiivisena.. luulis että tuollasesta tulis jo nälkä, mutta ei!! :o no nyt tuli hiljasta, jokohan sielä viimein nukutaan..

Tuttua. Mun tyttö teki tota ekan kerran 2,5kk ikäsenä, yhen päivän oli niin että söi vaa 2x! Olin ihan kauhuna huolesta. Sillon tällön noita päiviä meillä on ollu.Nyt neiti jo 6kk ja maitoa ei tahtos oikein juoda päivällä kun pari kertaa ja aika vähän.. Yöllä sitte enempi. Syö jo soseita aika reippaasti. Nuo taitaa olla normaaleita vauvojen oikkuja.

Tuttua. Mun tyttö teki tota ekan kerran 2,5kk ikäsenä, yhen päivän oli niin että söi vaa 2x! Olin ihan kauhuna huolesta. Sillon tällön noita päiviä meillä on ollu.Nyt neiti jo 6kk ja maitoa ei tahtos oikein juoda päivällä kun pari kertaa ja aika vähän.. Yöllä sitte enempi. Syö jo soseita aika reippaasti. Nuo taitaa olla normaaleita vauvojen oikkuja.

Yhteistyössä