mikä tuon vauvan pepussa on??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 362565
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
3

362565

Vieras
mun 11kk ikäisellä tytöllä on kamala haava pepussa, siis sellainen avohaava. kehittynyt ihan parissa päivässä. ottavatko tällaisesta tk? se paheni ihan yhden illan aikana sellaiseksi että tuli verta ja levisi pari milliä ja syvenikin. Näyttää jo kuin juustohöylällä olisin vetässyt palan.. kohta on n 4mm halkasijalta mutta niin kirkkaanpunainen ja verta tihkuva. vauva ei kuitenkaan valita. tuo pieni ei ole allerginen ym ja aina on ollut vaippaihottumaa jonkin verran. koko elämän aikana ehkä 10 ihottumatonta päivää ja kaikkia eri vaippa merkkejä ollaan kokeiltu.. sibicortkuuri on aina auttanut mutta sitäkään ei voi kokoaikaa käyttää. tuo uusi mitosyl-rasva auttoi todella hyvin (elí suosittelen kaikille) mutta tuota haavaa se on melkeimpä vaan pahentanut. muuten ei olla edes enää oikein rasvoja tarvittu kun sillon tällön, ei enää ehdi mennä niin pahaksi yhdessä illassa että tarvii hirveän kuurin, eli ennen tuota mitosyliä on tuo 10 oireetonta pv ollut, nyt jo enenmmänkin. meillä siis herkkä vauva muttei ennen tällaista yhtä läikkää ole ollut. vaippa vaihdetaan normaalisti heti kun ehditään. mikä tuo haava oikein on kun noin avonainen ihmeellinen, tosi kamalan näköinen, voiko muka olla vaan normi ihottumaa kun muuaalla ei ole mitään?? ei näytä märkäruveltakaan eikä ole mitään rakkulaa, hisettä ympärillä ym.

kerro ihmeessä ongelmasi jtd? seksitön parisuhde? kiukuttelevat lapset? et koskaan päässytkään sinne lääkikseen ja pastalääkärinä toimiminen vituttaa? miehesi pettää? Joit rahasi? asut kadulla? sinulla on kenties juuri diagnosoitu kuppa? liian pienet kengät? KOSKA NÄMÄ EIVÄT OLE MINUN SYYTÄNI JA EN YMMÄRRÄ MIKSI SANOA MITÄÄN JOS EI OLE OIKEAA SANOTTUVAA??? luuletko että minä tuollaisesta kommentista havahdun tai saitko sitten muka paremman mielen tyhjänpäiväisestä jauhannasta??

mutta se ei ole tämän hetken ongelma jos enää ei saa aikoja niin olenko sanonut etten aamulla aio soittaa ÄLYKÄÄPIÖT?? te ehdotatte jotain mikä ei liity tähän hetkeen mitenkään, why??? tässä on kuitenkin muutama tunti kestettävänä ennen tk aukeamistakaan niin saan kai aiemminkin hakea apua ja ei tällaisesta noin vaan edes pääse tk:n... HUOH... jos tuo on parissa päivässä pahentunut ja sitä kokoajan rasvailen niin se ei edes aamulla ollut vielä tuollainen kun herättiin vaan puolet tuosta.. ja en minä nyt hitto joka näpystä soita samalla minuutilla lääkärille vaan odotan kun kyseessä ei ole mikään akuutti hätä

MIKÄ TÄTÄ PALSTAA VAIVAAAAAAAAAA??? ONKO SE niiiiiiiiiN VAIKEAA KIRJOITTAA ASIALLINEN VASTAUS???? JA KYLLÄ: minulla on oikeus menettää hermot mutta teillä ei.

Yhteistyössä