Mikä tuota kameraa/tätä tietokonetta vaivaa, kun ei ala sirtämään kuvia?!?!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ennen piti vain filmi viedä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ennen piti vain filmi viedä..

Vieras
Uusi kone ja vanha kamera. Olen ollut asentavinani vuodelta 2005 peräisin olevan asennusohjelman tälle uudelle koneelle, mutta ei mitään tapahdu kun yhdistää kameran piuhalla koneeseen.

Tarkoituksena olisi siis saada kuvat kamerasta koneelle ja kamera taas tyhjäksi uusia kuvia varten.

Osaaminen ja hermot loppuneet kesken jo ajat sitten!!!!

Auttakaa ken jotain tästä pirun keksinnöstä ymmärtää...

No mulla ennen alkoi lataamaan automaattisesti, mutta nykyään pitää avata se windowsin valokuvamaailma ja sieltä se tuo kamerasta/skannerista kuvat, niin sitten lähtee niitä vasta hakemaan. Mä siirrän aina muistikortilta ja luulen, että tuossa muistikortin lukijassa on vikaa, välillä saa sitä korttia survoo muutaman kerran ees taas, ennekun kuvat alkaa siirtymään.

Meidän kameran kanssa pitää välillä temppuilla niin, että kun on piuhan yhdistäny koneeseen, sen jälkeen laittaa sen valokuvien katselun kamerasta päälle ja pois. :D

Sit jossakin vaiheessa kone tajuaa alkaa tuoda niitä sieltä automaattisesti...

Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;22389123:
Meidän kameran kanssa pitää välillä temppuilla niin, että kun on piuhan yhdistäny koneeseen, sen jälkeen laittaa sen valokuvien katselun kamerasta päälle ja pois. :D

Sit jossakin vaiheessa kone tajuaa alkaa tuoda niitä sieltä automaattisesti...

Mutta kun tuosta kamerasta on valinnut PC:n, niin sitten se pimenee, niinkuin pitääkin. Tässä vaiheessa ennen eri koneella se on lakanut siirtämään nitä kuvia. Mutta nyt ei tapahdu mitään eikä mistää napista kamerassakaan tapahdu mitän.

Heitänkö seinään ja ostan veronpalautuksista uuden kameran?

Yhteistyössä