Mikä turvaistuin +9-kiloiselle? Suosittele!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 8-kuisen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
8

8-kuisen äiti

Vieras
Haluan selkä menosuuntaan asennettavan istuimen, jossa on hyvä pääntuki/kallistusmahdollisuus (jotta siinä on hyvä nukkua). Ei kiitos esim. siis britax two-way elite, josa lapsen pää retkottaa nukkuessa tosi ikävästi. Suosittele, mikä teillä on ollut hyvä!

Lapsille on kyllä sellaisia tukityynyjä, jotka estävät pään retkottamisen. Maksaa jotain 10 euroa ja lastenliikkeistä saa. Kyllä kaikissa pää alkaa retkottamaan ilman sellaista. Menee siis pään takaa ja leulan alta ympäri. Meillä on sellainen magneetilla yhteen kiinnittyvä.

Britax multi-tec tai Graco Cosmic comfort S. Nämä löytyy meiltä ja tyytyväisiä ollaan molempiin. Tuota Gracon istuista saa kallistettua, mutta eipä sitä käytännössä ole tullut käytettyä. Molemmista löytyy pään tuet, mutta eihän nekään silti ihan timmit ole.

Kohta pitää ostaa tuolle 6 kk ikäiselle oma istuin ja varmaan multi-tec sille hankitaan en osaa perustella miksi just se, olen vain tykästynyt siihen (johtunee osin siitä, että se on mun autossa ja näin ollen olen sitä enemmän käyttänyt)

[QUOTE="silja";22989286]Meilläkin hyvät kokemukset Besafen Izi Combi Isofixistä.[/QUOTE]

Tälle lähtee ääni meiltäkin! En keksi mitään huonoa, Gracokin meillä on, mutta sitä en suosittele!

Yhteistyössä