Mikä tuumakoko farkuissa on vielä mielestäsi sellainen, että henkilö ei näytä lihavalta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos housut pussittaa ni liian isot.

onko 28 tai 29 tuumanen ja pituus 32tuumaa ni hullun näkönen 160 cm päällä joka on hieman pömppövattanen ja pienet jenkkikset?

Miten niin hullun näköinen?
No mä olen 160 pitkä ja raskauden jälkeen farkkukoko 28/30-32. Ja persaus on leveä. Normikoko 27, toivottavasti vielä pääsen siihen kun on sen kymmenet farkut nyt liian pieniä tuolla kaapissa....

Olen ap:n kanssa samanpituinen ja kilon painavampi, mutta farkuissa käytän tuumakokoa 30. Enkä edes ole kovinkaan kapealanteinen, kyllä 32 kuulostaa aika isolta. Itse käytin 32 ja 33 kun painoin 85 kiloa.

Mie olen joskus huvikseni katellut ihmisten farkkujen tuumakokoja, jos on ollut paita lyhyt tai työnnetty housujen sisään, ja ollut ihmeissäni. Nimittäin mie olen jonkin verran ylipainoinen ihan millä mittarilla tahansa mitattuna ja käytän farkkukokoa 32 tai 33, ja kuitenkin olen nähnyt ihan selkeästi normaalipainoisella samaa tuumakokoa. eiköhän tuo riipu housujen mallistakin, vai?

No sanoisin, että jos menee yli 30, niin alkaa olla kyllä jo ehdottomasti vähän pullea. Itse mitat 168/69 ja farkuista menee koko 30-31 ja olen kyllä pullea. Hoikalta voi siis näyttää vielä ehkä kokoo 29 asti.

mulla vaihtelee tuuma koot..yhdet on 30 ja on isot,yhdet taas 32 ja tiukat vyötäröltä.. riippuu niin mallista ja valmistajasta..ja juu mäkin oon lyhyt 165/ 70 eli mahaa löytyy..mut onneks ei oo päärynä vartalo vaan silti sopusuhtainen joka puolelta...eli vastaus että ei ole iso koko..mut 33 tuumasta eteenpäi voipi olla..

Alkuperäinen kirjoittaja 4näiti;25329411:
mulla vaihtelee tuuma koot..yhdet on 30 ja on isot,yhdet taas 32 ja tiukat vyötäröltä.. riippuu niin mallista ja valmistajasta..ja juu mäkin oon lyhyt 165/ 70 eli mahaa löytyy..mut onneks ei oo päärynä vartalo vaan silti sopusuhtainen joka puolelta...eli vastaus että ei ole iso koko..mut 33 tuumasta eteenpäi voipi olla..

Miten niin onneksi ei ole päärynä? Päärynöillä katsos ei ole isoa mahaa. Ap ei ole lihava vaikka sinä oletkin, olette eri muotoisia.

Mulla oli teininä 26, lapsettomana 28 ja nyt lapsien jälkeen 30-31.
Nyt pyrin taas tuohon 28, 26 on silkkaa mahdottomuutta, lantioni on selkeästi kasvanut siitä jo ihan ilman mitään ihrojakin :D

Pakko lisätä että olen tosi lyhyt, pituus vain 30. Mutta muutenkin muodokas ollut aina vaikka olin tosi hoikkakin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä