Mikä tuumakoko farkuissa on vielä mielestäsi sellainen, että henkilö ei näytä lihavalta ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
oli teininä 20 vuotta sitten tuumakoko 28/29 ja en todellakaan ollut lihava, enkä löllyvä, vaan liiankin hintelä....sellainen en kyllä enää haluaisi olla, mutta niin me olemme erilaisia ja erimallisia...Nauti pienestä koostasi, äläkä ajattele olevasi löllyvä :)

tuosta kolukiusausjutusta jäi hymiö pois, sillä oikeesti en ole koulukiusattu ope, olen erityisopettaja ja monelle se viimeinen pelastus ja tulen mainiosti toimeen oppilaideni kanssa, harmitti vaan vietävästi kun tuhlasivat vähiä rahojaa päärynäjuttuihin......ovat käyneet pari kertaa jälkeenpäinkin moikkaamassa ja kertomassa jatko-opiskelujuttujaan :)

Tuo on niin yleistä tuo lahjoilla kiusaaminen ja oikeastaan päärynäjutut ovat aika hassuja ja melkeinpä sympaattisia, kun johonkin muuhun vertaa. Omana kouluaikana rinnakkaisluokkalaiset suunnittelivat dildon ostamista vanhapiikaopettajalle ihan tosissaan. En tiedä miten kävi, mutta tuli jo ajatuksesta itselle paha mieli :(.

jos housut pussittaa ni liian isot.

onko 28 tai 29 tuumanen ja pituus 32tuumaa ni hullun näkönen 160 cm päällä joka on hieman pömppövattanen ja pienet jenkkikset?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
on siis tuumakoko 32 ja tuo toinen noin 40, riippuen hiukan mallista, joistain pitää ottaa 42. Miehen mielestä ihana perse ;) mutta ite jotenkin mietin onko kamalan iso, kaikkee sitä pähkäileekin :(

Minulla sama koko ja tyytyväinen olen. :) Enhän minä mikään laiha ole, mutta miksi pitäisikään? Olen nainen ja äiti, en pikkutyttö. (Ja ei, en sitten jaksa kelleen inttää että mukamas väittäisin laihojen olevan vähemmän naisia tms...)

Mieheni mielestä minun pitäisi laihduttaa ja se vähän harmittaa minua. :(

Hullunnäköinen sitten, jos on tungettu väkisin johonkin kokoon, ei muuten.

Katselin muuten vertailun vuoksi omia housuja. Eipä ole noihin kokomerkintöihin luottamista. Kolmekakkoset Benettonin farkut olivat juuri sopivat ja H&M:n kolmenkympin farkut selvästi liian isot.

170cm on aika pitkä. Kannattaa ottaa huomioon kokoa katsottaessa, että monet pikkuhousuisista vastaajista voivat olla taskuvenuksia :). Uuden ketjun voisi muodostaa kysymällä mikä kunkin lantionympärys on suhteessa pituuteen ( ja mikä on paino ja vaatekoko ).

Yhteistyössä