Mikä uhmikselle rangaistusmuodoksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neytiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Housut kinttuun ja vyötä tai remmiä perseelle niin että tuntuu. Jos puhe ei auta niin tuo on paras vaihtoehto räkänokan ojentamiseksi.

Jaa, että tämmöstä. Tarttee varmaan kysellä tätä päiväsaikaan, kun ei oo näitä häiriköitä täällä.
Mä en lastani kurita. Mutta joku roti on saatava tähän meidän päivittäiseen "pelleilyyn"

Meillä vilkas 2-vuotias tyttö ja jäähy otettu käyttöön tämän syksyn aikana. Juuri samanlaista pinnan kiristämistä neitonen harrastaa ja oikein odottaa että reagoin. Aluksi jäähypaikalle kannettiin tyttöä noin 20 minuuttia, mutta vaan nauroi. Viimein luovutti ja nyt tuntuu jo ymmärtävän jutun pointin... Sympatiahalaus!

Joo, just 2 minuuttia jäähyyllä sanon minäkin. Valkatkaa joku tarkka paikka sille. Ei mitään vessaan sulkemista tai omaan huoneeseen laittoa, sillä siellä se voi kuitenkin liikkua ja leikkiä itsekseen. Yksi paikka siis, josta ei saa liikkua minnekään.

Kyllä se siitä...kovasti yritän luottaa että iän mukana järkeäkin tulee! Ja muista ettet todellakaan ole yksin, noiden pienten riiviöiden kanssa taistelee moni muukin - hiukset tässä harvenee, mutta onneksi paljon ihanaakin päiviin mahtuu.

Tuota kahta minuuttia olen pitänyt jäähyn pituutena. Eikös se mene, minuutti per ikävuosi?

Voimia! :hug:

Kyllä se siitä...kovasti yritän luottaa että iän mukana järkeäkin tulee! Ja muista ettet todellakaan ole yksin, noiden pienten riiviöiden kanssa taistelee moni muukin - hiukset tässä harvenee, mutta onneksi paljon ihanaakin päiviin mahtuu.

Tuota kahta minuuttia olen pitänyt jäähyn pituutena. Eikös se mene, minuutti per ikävuosi?

Voimia! :hug:
Tai paheenee. Teini-iässä kauhukakara sitten.