Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28821080:Hohhoijaa, typerää väittelyä sivukaupalla. Uskonnot eivät katoa koskaan, se pitää hyväksyä. Samoin pitää hyväksyä se, että ei-uskoviakin on ja heillä on oikeus olla uskomatta.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28821045:Olisin aika yllättynyt, jos lapsenne osoittaisivat niin suurta henkistä vahvuutta, että he näin totaalisesta indoktrinaatiosta huolimatta olisivat aikanaan kykeviä valitsemaan itse vapaasti uskon ja uskonnottomuuden välillä. Lapsiparat.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28821080:Hohhoijaa, typerää väittelyä sivukaupalla. Uskonnot eivät katoa koskaan, se pitää hyväksyä. Samoin pitää hyväksyä se, että ei-uskoviakin on ja heillä on oikeus olla uskomatta.
Mistä kohti sä mun em. viestistä löydät minkään ahdistumisen?
Jotka johtuu siitä mistä nyt yleensäkin lapsilla, mun pojalla esim. tv-ohjelmien örkkimönkiäisistä?
Mun poika ei ahdistu mistään kristinuskoon liittyvästä, kuten rukoilemisesta tai rukoilemattomuudesta.
Jotka johtuu siitä mistä nyt yleensäkin lapsilla, mun pojalla esim. tv-ohjelmien örkkimönkiäisistä?
Mun poika ei ahdistu mistään kristinuskoon liittyvästä, kuten rukoilemisesta tai rukoilemattomuudesta.
Hih.Ihana.
Uskonto ei häviä mihinkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28821106:En pitäisi asiasta keskustelua typeränä, joskin samalla tiedostan kyllä, että sinä uskovana(?) olet joutunut törmäämään näihin täsmälleen samoihin teemoihin ja käsityksiin vähintäänkin riittävän monta kertaa. Mutta eikös uskovilla kuitenkin ole jonkinlainen itsensä jeesuksen antama velvoite keskustella selkeässä sielunhädässä olevien kanssaihmisten kanssa?
Uskontojen katoamattomuudesta en ole välttämättä ihan samaa mieltä. Toki kyse on myös uskonnon määrittelystä (mikä siis erottaa uskon vaikkapa moraalikoodistosta jne.), mutta kyllähän joku taisi hiljakkoin laskea sen vuodenkin, johon mennessä uskonnot ovat hävinneet kokonaan, mikäli niiden hiipuminen etenee nykyvauhtia. Joko alan googlettaa linkkiä?![]()
Hih.Ihana.
Hih.Ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28821154:Tämä oli kyllä niin tyhjentävästi ja vakuuttavasti ilmaistu, että katson ainakin omalta osaltani keskustelun jatkamisen täysin turhaksi. Hih.
Hih.Ihana.
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;28821154:Tämä oli kyllä niin tyhjentävästi ja vakuuttavasti ilmaistu, että katson ainakin omalta osaltani keskustelun jatkamisen täysin turhaksi. Hih.
Oho, olipa nyt tuo mun kommentti ihan liikaa sit. :O Mutta kiitos sulle kuitenkin keskustelusta. Mäkin suunnittelen keskustelusta liukenemista, jahka saan aikaiseksi.