Mikä v*ttu siinä on (iltapäivä kerhosta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ketuttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Ketuttaa

Vieras
Mun veli alotti uudessa koulussa ja siinä samalla iltapäiväkerhon kun vanhemmat muutti uuteen paikkakuntaan osittain sen takia että veljeäni kiusattiin vanhassa paikassa. No nyt se on alkanu taas mutta pahempana. Veljeäni haukutaan homoksi ja kuulemma lyödään ja rutistetaan niin että sattuu. Ja kuulemma hoitotädit ei tee mitään!!?? Helvetti tekis mieli mennä sinne sanomaan muutama valittu sana niille ämmille ku ei kerran omatunto kolkuta sen vertaa että viittisivät tehdä mitään.
Itse kiusattuna tiedän että se menee tosta helvetisti pahemmaksi ja poikien kohdalla varsinkin yleensä väkivaltaan asti. Tekis mieli mennä sinne ja ottaa niitä kersojaki niskavilloista kiinni ja nostaa katonrajaan ja kysyä että teetkö vielä uudestaan ja että seuraavaksi tuun sitte kovemmilla otteilla käymään jossei lopu!!!!!

En nyt oikeasti mene mutta alkaa vaan niin vietävästi harmittamaan kun mun veljeni on oikea herran enkeli eikä tee kenellekkään mitään pahaa :/

Niimpä.. tuttu tunne ite kans koulukiusattu 5+v.. ehkä sun tosiaa pitää marssia sinne, eihän se muuten lopu jos ei joku vähän herätä niitä lapsia et mikä on oikeen ja mikä ei. se on vähän sellasta et jos ei kotona oo rajoja ja kuria niin sit ne ongelmat siirtyy sinne päiväkotiin tai kouluun tai...
ehkä pitäis ottaa myös niien kiusaajien vanhempiin yhteys että laittaisivat lapsensa kuriin. kun ei se kiusaaminen ole vain sen hetken ongelma kiusatulle. voimia! *hug*

Kyllä se valitettavasti myös tytöillä voi mennä väkivaltaiseksi se kiusaaminen *kokemusta on*

Nyt kunnon puhuttelu hoitsuille, kiusaajille, kiusaajien vanhemmille..

Jos ei lopu, rikosilmoitus!

Mahtavatko ottaa kauheen vakavissaan 18-vuotiaan tytön saarnauksia :( Voivat toki kuunnella mutta siihen taitaa jäädäkkin. vanhalla paikkakunnalla menin kiusaajille sanomaan (sen jälkeen kun ikkunasta näin että veljeäni lyötiin kepillä päähän) että sit kannattaa kattoo et oli viimänen kerta ku näen tollasta ni kehtasivat alkaa mulle aukomaan päätään olin seurannu tilannetta jo puolen tuntia kun mitään ei ollu tapahtunu mutta sitten yks jätkä repi sen kepin veljen kädestä jota toinen käytti kynänä ja tempas ni mulla meni lievästi sanottuna hermo ja huusin kyllä ku syötävä! eipä se mitään auttanu ja siiten jo melkeen heti muutinkin miehen luokse etten ollut enää vahtimassa niiden idioottien touhuja mutta ei se loppunut siihen kertaan ja äitini ei ilmeisesti joko asiasta ole tietävä tai sitten sitä ei kiinnosta.

Voisiko sille veljelle opettaa miten käyttäytyä niissä kiusaamistilanteissa? Vaikka opettaa ihan vuorosanat mitä sanoa ja minusta jos poikaa työkitään niin ei kun työkkää vaan takas, jos vaan uskaltaisi. Varmaan se pojan oma puolustautuminen olis tehokkaampaa kuin aikuisten huutaminen.

Asiat vaan pyörimään, ja jos ei lopu puhumisella ja keskustelemisella, niin rikosilmoitus! Sanot sitten myös hoitajille, että teet heistäkin rikosilmoituksen "avunannosta", niin eiköhän rupea hoitsutkin toimimaan! On se kumma, että nykyään ei laiteta lapsille mitään rajoja, ja lopputulos on sitten tuo!

Yhteistyössä