K
Ketuttaa
Vieras
Mun veli alotti uudessa koulussa ja siinä samalla iltapäiväkerhon kun vanhemmat muutti uuteen paikkakuntaan osittain sen takia että veljeäni kiusattiin vanhassa paikassa. No nyt se on alkanu taas mutta pahempana. Veljeäni haukutaan homoksi ja kuulemma lyödään ja rutistetaan niin että sattuu. Ja kuulemma hoitotädit ei tee mitään!!?? Helvetti tekis mieli mennä sinne sanomaan muutama valittu sana niille ämmille ku ei kerran omatunto kolkuta sen vertaa että viittisivät tehdä mitään.
Itse kiusattuna tiedän että se menee tosta helvetisti pahemmaksi ja poikien kohdalla varsinkin yleensä väkivaltaan asti. Tekis mieli mennä sinne ja ottaa niitä kersojaki niskavilloista kiinni ja nostaa katonrajaan ja kysyä että teetkö vielä uudestaan ja että seuraavaksi tuun sitte kovemmilla otteilla käymään jossei lopu!!!!!
En nyt oikeasti mene mutta alkaa vaan niin vietävästi harmittamaan kun mun veljeni on oikea herran enkeli eikä tee kenellekkään mitään pahaa :/
Itse kiusattuna tiedän että se menee tosta helvetisti pahemmaksi ja poikien kohdalla varsinkin yleensä väkivaltaan asti. Tekis mieli mennä sinne ja ottaa niitä kersojaki niskavilloista kiinni ja nostaa katonrajaan ja kysyä että teetkö vielä uudestaan ja että seuraavaksi tuun sitte kovemmilla otteilla käymään jossei lopu!!!!!
En nyt oikeasti mene mutta alkaa vaan niin vietävästi harmittamaan kun mun veljeni on oikea herran enkeli eikä tee kenellekkään mitään pahaa :/