Ounou 😖 EM-kultamitalistia Alisa Vainiota ei päästetty bisnesluokkaan – Finnair sysäsi ”sikaosastoon”. Nyt laitetaan firma boikottiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Olen lomamatkoilla ollut ns. turistiluokassa. Vuosia sitten 2-vuotiaalle tyttärelleni ehdotettiin pääsyä ohjaamoon, jouduin menemään mukaan. Ketä aikuista ohjaamo kiinnostaa? Tai tietenkin komea kapteeni😍

Mikä sikaosasto on lentokoneessa? Todella töykeästi sanottu. Toivottavasti Finnair ei ota enää kyytiin Alisaa.
Olen lomamatkoilla ollut ns. turistiluokassa. Vuosia sitten 2-vuotiaalle tyttärelleni ehdotettiin pääsyä ohjaamoon, jouduin menemään mukaan. Ketä aikuista ohjaamo kiinnostaa? Tai tietenkin komea kapteeni😍
Aikuisia miehiä kiinnostaa ohjaamon tekniikka. Puutteessa eläviä naisia puolestaan kapteeni ja sen värkki

Elämään kuuluu huumori ja sen taju 🙄

Alisa puhuu mukavan rempseällä tyylillä

Iät ja ajat on puhuttu karvalakkiosastostakin

Yhteistyössä