mikä V*****tu tuolla miehellä on niin vaikeaa ymmärtää!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huoh

Vieras
että lapsilla on eteisen kaapissa omat hyllyt missä kumpasellakin oma kori missä on pipoi,hanskat,kaulurit,villavaatteet yms.. näin ollut nyt 2 päivää. joka päivä kun pukee lapsia ulos niin kysyy missä niidne hanskat?missä pipo? missä ne ulkovaatteet on? ja joka kerta minä vastaan. eteisen kaapissa niillä on ne omat hyllyt ja siellä korista löytyy.
ennne kaikki oli yhdessä isossa rottinkikorissa pikkueteisen nurkassa. ollaan juur 2kk sitten muutettu ja nyt olen pikkuhiljaa alkanut laittaa kunnolla tavaraa paikalleen. mies vaan ei näköjään ymmärrä kerrasta kun sanoo missä on tavarat.

Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
että lapsilla on eteisen kaapissa omat hyllyt missä kumpasellakin oma kori missä on pipoi,hanskat,kaulurit,villavaatteet yms.. näin ollut nyt 2 päivää. joka päivä kun pukee lapsia ulos niin kysyy missä niidne hanskat?missä pipo? missä ne ulkovaatteet on? ja joka kerta minä vastaan. eteisen kaapissa niillä on ne omat hyllyt ja siellä korista löytyy.
ennne kaikki oli yhdessä isossa rottinkikorissa pikkueteisen nurkassa. ollaan juur 2kk sitten muutettu ja nyt olen pikkuhiljaa alkanut laittaa kunnolla tavaraa paikalleen. mies vaan ei näköjään ymmärrä kerrasta kun sanoo missä on tavarat.

kun keksit vastauksen tuohon kysymykseen, ni tules kertoon mullekkin!

kuinkahan se saa aamulla lapset hoitoon. pitää vissii jättää lappu missä lukee isolla LASTEN ULKO VAATTET LÖYTYVÄT ETEISEN ISOSTA KAAPISTA JOSSA ON MOLEMMILLA OMAT HYLLYT! PIENEMMÄN HYLLY ALHAALLA JA ISOMMAN YLHÄÄLLÄ!!

Välillä tosiaan tuntuu, että naiset on venuksesta ja miehet marssista ja niissä puhutaan molemmissa omaa kieltä. Huomannut saman meillä, ettei mies jotenkin ymmärrä/muista mistä on ollut puhetta mahdollisesti useemmankin kerran. Tällä hormooniannoksella leikkaa sitten itellä aika nopeesti kiinni :headwall: :laugh:

Yhteistyössä