Mikä vaivaa? ei seksiä yli 3 kk:n :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikä vaivaa :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikä vaivaa :(

Vieras
Miehen kanssa yhdessä 8 vuotta. Lapsi 2 vuotias. Mies päivät töissä. Minä lapsenkans kotona. Seksiä ei ole harrastettu varmaan yli 3 kuukauteen ..miksi en halua seksiä? :( ..miksi teen kaikkeni ettei seksiä tarvi harrastaa? Miksi loukkaan miestäni niin ..eihän se olis ku jalat levälleen ja makaa vaan sängyllä mut silti odotan että mieheni menee nukkumaan ja että hän nukahtaa ennenkuin minä voin mennä perässä ...tai niinpäin et menen itse nukkumaan ja joskus leikin nukkuvaa kun mies tulee perässä hetken päästä..
Silloin kun sitä harrastetaan niin se tapahtuu ehkä n. 1 krt/vko:ssa mutta nyt mennyt jo 3 kk :( ..en ole raskaana.. no..miten tässä nyt vois ees raskaana olla..

sama täällä.ei kiinnosta niin ei..välillä häpeän että pakoilen asiaa.se on lähinnä jo vitsi meillä seksin harrastaminen.mutta toisaalta,jos mies ei tee mitään sen eteen vaan istuu illat ja hakkaa tietsikkapeliä,niin en mä sormia näpsäyttämällä lämpene!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
ei se mitään me ei olla harrastettu seksiä yli vuoteen... jippii...

Onko kaikki muuten sit jotenki ihan normaalisti? :O ..no ei mee sieläkään hyvin sitte :(

muuten menee silleen ihan hyvin arki ettei oo mitään riitoja oikeestaan koskaan... mutta kyllä se hellyys noin niinku muutenkin on tosi vähäistä... hyvä jos saa edes kerran viikossa halataan tms...

Yhteistyössä