P
Putous alas!
Vieras
Suurin osa teistä ohittaa täysin sen mitä sanoin. Lukekaa viestini uudelleen ajatuksen kanssa ja palataan sitten uudelleen asiaan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
YouTube - The World's Smallest Man & Me | He Pingping | Channel 4 Eikö tämän lyhytkasvuisen henkilön ääni muistuta aika paljon munamiehen ääntä?
Niin kai sä lapsi rakas ymmärrät että se muistuttaa myös monen piirroshahmon ääntä jos haetaan vertauksia? Ja kai ymmärrät myös sen ettei ole olemassa mitään Munamiesta jolla olisi ääni, vaan se ääni on ihan oikean näyttelijän?
Et kai ole niin rasistinen että sinusta kaikkien lyhytkasvuisten ääni kuulostaa samalta? Vähän niinkun "kaikki kinukit näyttää samalta"?
Suurin osa teistä ohittaa täysin sen mitä sanoin. Lukekaa viestini uudelleen ajatuksen kanssa ja palataan sitten uudelleen asiaan.
Mä ihan unohdin tämän palstan älyllisen tason![]()
Mun kysymyksiin vastaaminen on näköjään liian raskasta palstalaisille. Jatkakaa. Ei teidän tarvitse vaivata päätänne.
Onko täällä ketään jonka läheinen on vammainen? Olisi mukava kuulla mielipiteitä että loukkaako Putous ohjelmana jotenkin
Mun ystävän veli on kehitysvammainen ja ystävä ainakin nauroi Putousta katsellessaanJa muutenkaan hän ei kulje suru puserossa koko ajan sen vuoksi kun veljellään on Downin syndrooma, miks pitäis? Aloittajan viesteistä saa ihan sen kuvan..
Onko täällä ketään jonka läheinen on vammainen? Olisi mukava kuulla mielipiteitä että loukkaako Putous ohjelmana jotenkin
Mun ystävän veli on kehitysvammainen ja ystävä ainakin nauroi Putousta katsellessaanJa muutenkaan hän ei kulje suru puserossa koko ajan sen vuoksi kun veljellään on Downin syndrooma, miks pitäis? Aloittajan viesteistä saa ihan sen kuvan..
Aloittajasta mielestäni huomaa että hän ei varmaan tunne kovinkaan paljon vammaisia, haluaa vaan tuudittautua jonkinlaiseen ylemmyydentuntoisuuteen ja kollektiiviseen paheksunnan tunteeseen. Putous-ohjelma on mielestäni huono, mutta vammaisuudesta saa kyllä vitsailla ihan kuten muistakin asioista.
Niinpä. Itse tunnen mielenterveysongelmaisia, päihdeongelmaisia, ylipainoisia (itsekin olen) jne. ja silti mua jaksaa naurattaa vitsit ja sketsit ynnä muut em. asioista. Ei kai sitä vois minnekään mennä eikä mitään tehdä jos aina loukkaantuisi joka asiasta..
No en ole ko. ohjelmaa katsonut, mutta yleisesti olen sitä mieltä, että ei ole mitenkään väärin nauraa vammaisuudellekaan. Vitsien pitää vain olla edes jotenkin hyvällä maulla tehty. Esim. Sisko ja sen veli-sarjassa oli aivan loistava jakso, jossa vitsailtiin suunnilleen kaikenlaisille vammoille ja vammaisuuden muodoille, myös himouskovaisille, ja ko. jakso sai todella hyvän vastaanoton vammaispiireissä. Suosittelen katsomaan. Saa hiukan löysäämään pipoakin. Vammaiset itsekin naureskelevat itselleen kaiken aikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22915805:Kieltämättä vamman tai sairauden aiheuttaman ongelmat päivittäisessä elämässä pääasiassa suututtavat, mutta kyllä mä aika usein huomaan, että jostakin epäonnisesta sattumasta olisi saanut aika hyvän sketsin tai jos tilanteen olisi saanut kuvattua, hyvän pätkän hauskoihin kotivideoihin. Mä voin itse päättää, itkenkö tapahtuneelle vai nauranko. Aluksi enemmän itketti, nyt 17 vuotta tämän kanssa eläneenä valitsen mieluummin nauramisen.