Alkuperäinen kirjoittaja omenavartalo:Vyötärölihavuuden (eli sisäelinten ympärillä liikaa rasvaa) raja on naisilla 90 cm ja miehillä 100 cm.
Miten mä oon ollu siinä uskossa että naiset 80 ja miehet 90...? vanhaa tietoa mulla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja omenavartalo:Vyötärölihavuuden (eli sisäelinten ympärillä liikaa rasvaa) raja on naisilla 90 cm ja miehillä 100 cm.
Alkuperäinen kirjoittaja mönkijä:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:anteeksi mutta pelästyin mittojasi.....taidat olla tosi iso tyttö
Mä en ole edes vielä iso vaan tiedän monia jotka ovat kymmeniä kiloja mua painavempia.
niin varmaan, ainahan jostain löytyy lihavampi. Itse painan 58kg vähemmän kuin sinä.
Kerroppa ne muut mittasikin
Kaikki vaan ku ei halua painaa 50kg. ja pituutta on ton verranko ap.llä niin ihan liian laiha olis.
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja omenavartalo:Vyötärölihavuuden (eli sisäelinten ympärillä liikaa rasvaa) raja on naisilla 90 cm ja miehillä 100 cm.
Miten mä oon ollu siinä uskossa että naiset 80 ja miehet 90...? vanhaa tietoa mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TuhmaHauva-:Alkuperäinen kirjoittaja omenavartalo:Vyötärölihavuuden (eli sisäelinten ympärillä liikaa rasvaa) raja on naisilla 90 cm ja miehillä 100 cm.
Miten mä oon ollu siinä uskossa että naiset 80 ja miehet 90...? vanhaa tietoa mulla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Sellainen lievä tiimalasi taidat olla, kun ylä- ja alaosa on melkein saman kokoisia. Varmaan helppoa löytää istuvia vaatteita? ...kyselee kateellinen megapäärynä![]()
Voi eiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Sellainen lievä tiimalasi taidat olla, kun ylä- ja alaosa on melkein saman kokoisia. Varmaan helppoa löytää istuvia vaatteita? ...kyselee kateellinen megapäärynä![]()
No ei todellakaan ole helppoa löytää istuvia vaatteita! Jos on vartalon kohdalta hyvä, niin sitten tissien kohdalta kiristää rumasti. Jos tissien kohdalta hyvä, niin sitten vartalon kohdalla teltta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Voi eiAlkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:Sellainen lievä tiimalasi taidat olla, kun ylä- ja alaosa on melkein saman kokoisia. Varmaan helppoa löytää istuvia vaatteita? ...kyselee kateellinen megapäärynä![]()
No ei todellakaan ole helppoa löytää istuvia vaatteita! Jos on vartalon kohdalta hyvä, niin sitten tissien kohdalta kiristää rumasti. Jos tissien kohdalta hyvä, niin sitten vartalon kohdalla teltta.![]()
Mulla on aina se ongelma että jos menee perseestä ja reisistä, niin on vyötäröllä tilaa kaverillekin... ja jos istuu hyvin tisseistä, niin lantiota ei mitenkään saa tungetta paidan sisään...
![]()