Mikä vatsaa möyrii?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

??

Vieras
Minulla oli vatsa sekaisin sunnuntaina, eilen ja tänään on vähän pulputellut ja tuntunut oudolta.
Ei kipuja, ei pahoinvointia, ei huonoa oloa, eikä mitään sellaista. Ruoka maistuu normaalisti, saattaa tosin tulla nopeammin ulos kuin yleensä.

Nyt eilen sekä tänään on 5 vuotias tehnyt pari todella löysää ulostetta mutta hänellekin ruoka maistuu eikä ole pahoinvointia tai kipuja :o

Onko tämä joku vatsatauti vai ollaankohan syöty jotain mitä ei pitäisi?
Voiko vatsatauti tulla pelkästään löysänä ulosteena vai liittyyköhän siihen aina vatsakrampit, kivut, huono olo, ruokahaluttomuus jne.

Meillä oli viime viikonloppuna samanmoista. Eilen vasta helpotti. Mulla nous vähän lämpöä, mulla ja tytärellä oli vattat sekasin ja poika valitteli kun pyörryttää.

Mulla tuli aamulla vatsa tyhjäksi ihan vetenä.. Sitten kauhea nälkä, mutten uskaltanut syödä (viime vuonna noro alkoi samalla tavalla.) Nyt söin pari palaa leipää - saa nähdä miten käy. Eikä siis muuta "oloa" kuin syömättömyydestä johtuvaa heikotusta.

Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Platina:
Pöpöähän se vissii. Keskimmäisellä ja kuopuksella oli sama. Ja sitten tuli vielä ökötauti, joka kesti yhden yön.

Kuuluiko siis tuohon samaan tautiin?

Kuului joo.

Minulla ei tullut mitään muita oireita kuin tuo löysä vatsa ja pulputukset.
Esikoisella ei myöskään ole muuta kuin löysä vatsa vain. Ihan hyvin on juonut ja syönyt.
Toivotaan ettei yläkautta rupee enää mitään tulemaan ja että muut säästyy. Perheessä ihan vastasyntynyt vauvakin :(

Eli vois olla ihan joku pöpökin? Hassua kun ei muuten tunnu mitenkään. :o

Kai vois olla vaikka lievä ruokamyrkytys tai esim. listeriabakteri tullut ruuasta. Terveellä aikuisella ja lapsella se voi olla huomaamattakin, teillä on jotain oireita. Mitä olette syöneet? Mulle tulee paljosta hernekeitosta ja kaalista aina tollanen, vaikka molemmista tykkään.

Voisi olla myös oire laktoosi-intoleranssista tai keliakiasta, mutta tuskin molemmat saatte oireita juuri samaan aikaan, jos ei ennen ole ollut.

Alkuperäinen kirjoittaja juu:
Eli vois olla ihan joku pöpökin? Hassua kun ei muuten tunnu mitenkään. :o

Kai vois olla vaikka lievä ruokamyrkytys tai esim. listeriabakteri tullut ruuasta. Terveellä aikuisella ja lapsella se voi olla huomaamattakin, teillä on jotain oireita. Mitä olette syöneet? Mulle tulee paljosta hernekeitosta ja kaalista aina tollanen, vaikka molemmista tykkään.

Voisi olla myös oire laktoosi-intoleranssista tai keliakiasta, mutta tuskin molemmat saatte oireita juuri samaan aikaan, jos ei ennen ole ollut.

Olen koettanut miettiä että mitähän ollaan syöty. Mutta ei mitään erikoista tule mieleen.
No, samahan se kai mikä tämän aiheuttaa. Kun vaan menis pian ohi eikä vauvaan tartu.

Yhteistyössä