Mikä vauvabuumi nyt on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mikä ihmeen vauvabuumi nyt on? Joka puolella odottavia. Olen ihan kade kun mies ilmoitti että meidän perheen lapsiluku saa jäädä kahteen. Itse haluaisin vielä yhden. Epistä.

Alkuperäinen kirjoittaja erm:
Mä olen miettinyt ihan samaa..kaikkialla on naiset maha pystyssä ei voi tajuta? Luulis laman vähentävän lapsien hankkimista

Työttöminä ja lomautettuina ihmiset haluaa panostaa perheeseen ja siksi lapsia syntyy enemmän. Näin myös viime laman aikana..

Alkuperäinen kirjoittaja erm:
Mä olen miettinyt ihan samaa..kaikkialla on naiset maha pystyssä ei voi tajuta? Luulis laman vähentävän lapsien hankkimista

Mä taas oikeesti vakavasti harkitsin ja ehdotin miehellekin, että miten olis vielä yksi lapsi. Ihan vaan sen takia ettei mun tarttis mennä takas töihin ja sais vielä sit ainakin vuoden säännöllisesti tuloja.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Sitä minäki miettiny, nyt täytyy ihan laskea... 4 tuttua raskaana ja kaikilla samoihin aikoihin la.

Ja mä en tiedä KETÄÄn irl jolla olis samoihin aikoihin la kun mulla. Esikoisen ja enkelivauvan aikaan tiesin monia monia jotka kans odotti. Ja nyt ei ketään.

Mä voin kyllä ihan rehellisesti kertoa, että me ruvettiin tähän vauvaruljanssiin ihan vaan siksi, kun mä olin valmistumassa koulusta, ja tultiin siihen tulokseen, että nyt olis hyvä aika lapselle, ettei sitten viiden tai kymmenen vuoden kuluttua, kun mä olen luonnut uraa jonkin matkaa.
Lama tai sen tuleminen ei tullu edes mieleen kun asiasta juteltiin.

Musta kanssa on hassua. Itse pitkän lapsettomuuden jälkeen tulin raskaaksi reilu vuosi sitten ja nyt uudestaan raskaana, tossa marraskuussa on joku taika, kun olen molemmilla kerroilla hedelmöittynyt silloin :D

Nyt vasta tajuan miten kaikki onkin paksuna =)

Yhteistyössä