Mikä vialla, kertokaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Tämän vuoden kk-kierrot ovat olleet säännölliset 29-33 ja olen tuntenut oviksen (mahakivut sekä limat+ lämmönnousu). Nyt on jo kp 40 eikä menkkoja näy eikä kuulu:( Miulla oli ovisoireet n. kp 16-18, jonka jälkeen lämmöt nousivat muutamaksi päiväksi, jonka jälkeen tuli päivän romahdus lämmöissä ja nousivat taas reilusti. Mahassa + rinnoissa on ollut vaihtelevasti tuntemuksia ja raskaustestinkin tein viikko sitten ja negaa näytti. Lämmöt edelleen ylhäällä. Missä mättää? Nouseeko lämmöt vaikkei ovista olisi ollut, en nimittäin usko että ovista on tässä kierrossa ollut koska menkat eivät ala!! Eix niitten pitäisi kuitenkin alkaa viim. 16 päivää oviksesta?
Vähänkö menee hermot, yritä tässä sitten raskautua kun menkat ei ala eikä pääse uuteen kiertoon...

Täällä pyörii samat jutut mielessä.Menkat on myöhässä n.10 kymmenen päivää testi näytti eilen negaa ja näytti myös viikko sitten.Oviksen tikutin kp 15. Normaali kierron pituus on 30-32päivää. Lääkäriin olen menossa ensi viikolla.

Tulikin kaksi kertaa miun viesti kun ajattelin ekax ettei se tule ollenkaan ja kirjoitin uudestaan..
Joo, kyllähän sen tiedän periaatteessa että kierrot voi venyä. Olin vaan jo vähän tuudittautunut ajatukseen, että nyt nää kierrot toimivat kun kauan on mennyt hyvin! Ennen ensimmäistä odotusta oli pitkät ja epäsäännölliset kierrot, joihin haettiinkin apua. Eka clomikierrosta sitten tärppi tulikin:)
Kai sitä täytyy tilailla aikaa lääkärille ja mennä hakemaan taas clomit. Olisi vaan ollut ihan kiva luomusti yrittää ensin, muttei tälläisillä kierroilla kauaa viitsi yrittää, koska tuskinpa ovista tapahtuu. Kai täytyy vaan hyväksyä tosiasia; kun oma kroppa ei toimi niin se ei toimi. Mutta kyllä ottaa päähän..
Onko teillä muilla lämmöt pysyneet korkeilla vaikka kierto on venynyt?
Yksi testi on kaapissa, mutta en tiedä tekiskö. Rahan tuhkausta se taitaa olla, koska yhtään ei ole tärppioloa.
Toivotaan, että teillä muilla menkat alkaa, täällä on kp41 menossa eikä tietookaan..

täällä on menossa jo kp 63, eikä menkkoja :). Eli ei oo mitenkään tavatonta, että kierto venyy ja venyy. Tätyy vaan laittaa jäitä hattuun ja odotella kärsivällisesti. Mulla lämmöt nousi viime to ja ollut yläällä (37.1) sen jälkeen. Ilmeisesti ovis tuli tooosi myöhään tällä kiekalla.

Neuvolaan olin myös yhteydessä ja sanoivat, että kärsivällisyyttä peliin! Ovis voi tapahtua myös pitkässä kierrossa, vaikka jotkut väittävätkin, että pitkä kierto = ei ovulaatiota kyseisessä kierrossa.

Rennosti vaan eteenpäin!

Juu, mutta kun miulla oli usemman päivän kestäneet ovisoireet jo n.kp 16-18, jonka jälkeen lämmöt nousi;)
Aikaisemmin noitten ovisoireitten jälkeen menkat on alkaneet n. 14 päivää jälkeen päin. SEn ymmärtäisin täysin, jos ovisoireita+lämmönnousua ei olisi ollut tässä kierrossa ja kierto venyy...
Mutta ei kait auta kuin odotella. Mutta sen verran kypsä olen tilanteeseen, että tilailen elokuulle aikaa lääkäriin joka
tapauksessa. Yksityinen klinikka kun on kesän kiinni..Saahan sen sitten peruttua, jos ei ole tarvetta enää;)

Ehkä nyt kannattais tehdä se testi. Jos ovis vaikka kuitenkin oli silloin kuin luulet, niin mahdollinen raskaus näkyisi testissä hyvinkin. Ihan turhaa mähkiä ja pähkiä, kun helpolla voi tilannetta varmistella. Ei se testi nyt niin paljon maksa, etteikö mielenrauhasta kannattaisi maksaa..

Tein sen testin ja heti pamahti kaksi viivaa. En voi siis uskoa tätä, en todellakaan ajatellut olevani raskaana. Nyt ihan mieletön pelko, että kaikki ei ole hyvin, olen tosi oireeton. Kuinkahan todennäköistä on, että kyseessä on ""väärä plussa"", jostain sairaudesta johtuen??? Onko kellekään käynyt niin?Tiedän, olen hölmö..;)
Toivottavasti teillä muillakin syy menkkojen poisjäämiseen on tämä (siis mikäli kaikki on nyt ok..)!

Kiitos onnitteluista! En vieläkään tahdo uskoa tätä todeksi;)
Nyt kyllä jo uskon plussan olevan totta enkä epäile ""väärää plussaa"";) Nähtäväksi vaan
jää onko kaikki ok!

Yhteistyössä