Mikä vialla, kertokaas!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Tämän vuoden kierrot ovat olleet säännölliset 29-33 ja ovisoireet olen tunnistanut (limat, mahakivut+lämmönnousu). Nyt kp 40 eikä menkkoja näy eikä kuulu. Ovisoireet oli n. kp 16-18, jonka jälkeen lämmöt nousivat n. 5 päiväksi. Sitten tuli päivän romahdus, jonka jälkeen taas nousivat ja vieläkin ovat koholla. Mutta ei kai tässä kierrossa ovista ole ollutkaan, koska menkat ei ala. Eikös niiden pitäisi alkaa viim. 16 päivää oviksesta? Mutta nouseeko lämmöt ilman ovista? Miksi menkat ei ala? onko muilla kokemuksia?
Hermot menee, yritä tässä sitten raskautua, kun ilman menkkoja ei pääse uuteen kiertoon...

Tulikin kaksi viestiä, koska ensin luulin ettei eka onnistu niin kirjoitin perään uuden viestin. Tästä eteenpäin kommentit yms. tuohon toiseen viestiin!

Mutta; en ole tehnyt uutta testiä. Kaapissa on yksi, mutta luulen sen tekemisen olevan ajanhukkaa. Miulla on jo yksi lapsi (""clomi-lapsi"") eikä ole yhtään sellainen olo, että olisin raskaana. Jotenkin olen ajatellut, että seuraavassakin raskaudessa (jos nyt ikinä tulen raskaaksi) oireet ovat samat kuin ekassa!!
Voihan se kuitenkin olla, että teen testin huomenna, jos se nyt vaikka auttais menkkojen alkamiseen..

Yhteistyössä