Mikä vika kun kaikki liivit painaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"minä"

Vieras
mulla pienet rinnat(70A), mulla ollut useammankin laisia liivejä ja kaikissa sama vika, niitä ei kärsi pitää koska ne jotenkin painaa rinnan alta. tai siis rinnan alta kipeytyy ihan hirveästi ja liivit pakko ottaa pois.
luulin että vika olis kaarituissa niin kokeilin kaarituettomia liivejä, mutta niissä ihan sama vika. ainoat liivit mitä voin pitää on sellaiset missä on alaosa korkea (eli rinnan alla 5-10cm vielä kangasta), ilmeisesti nimeltään palleatuetut liivit.
meneekö rinnan alla joku hermo mikä painaa vai mistä tuo johtuu? liivi liikkeestäkään ei ole löytynyt liivejä mitä vois pitää.

[QUOTE="vieras";22919281]Oiskohan sulla kuitenkin väärä koko ja vääränmalliset liivit.[/QUOTE]

no ihan liivikaupassa koko ohjeet saanu. jos on kokoa 75A rinnat ei kestä liivin sisällä kun liivit nousee niiden yli. ja kuppikoko on ihan liian iso.

[QUOTE="a p";22919317]no ihan liivikaupassa koko ohjeet saanu. jos on kokoa 75A rinnat ei kestä liivin sisällä kun liivit nousee niiden yli. ja kuppikoko on ihan liian iso.[/QUOTE]

missä liivikaupassa oot käynyt?

[QUOTE="elli";22919439]Jaa, mä taas olisin ehdottanut, että kokeilisit pienempää ympärysmittaa. 65 tai jopa 60? Ja kuppikoko sitten vastaavasti vähän isommaksi. Itselläni lakkasi näillä neuvoilla painamasta.[/QUOTE]
Ihan samaa minäkin ehdottaisin. Veikkaisin siis, että liivien painaminen johtuu liian suurista liiveistä ja olkaimet on vedetty liian kireälle. Ja sit hiertää ja painaa, kun ei istu kunnolla.

Yhteistyössä