Mikä vika minussa on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Muru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"Muru"

Vieras
Ensimmäistä kertaa elämässä mulla on asiat hyvin. Mulla on hyvä mies, kaks ihanaa lasta ja pian meillä on ihan oma talokin. Silti en osaa olla onnellinen ja nauttia näistä asioista. Koska mä pelkään koko ajan että pian mä menetän kaiken. Pelkään että lapseni, mieheni tai minä itse sairastun tai kuolen. Olen ruvennut pelkäämään kaikenlaisia tauteja. Tarkkailen ja etsin oireita jatkuvasti. Jos esim aamu sujuu kivasti iskee heti pelko siitä että illalla meneekin sitten huonosti/tapahtuu jotain huonoa. Inhottavaa...

[QUOTE="jojo";22478539]Koetko, ette ole ansainnut sitä onnea, joka sinulla on? Olisiko se syy?[/QUOTE]

kyllä niinkin koen että olen niin paha ihminen etten ansaitse mitään hyvää. Toisaalta hullua koska en ole tehnyt mitään pahaa.

:hug: ensimmäisen lauseesi perusteella veikkaisin että sulla on jotain todella ikäviä juttuja menneisyydestä käsittelemättä, jotka pitäisi hoitaa alta pois ja oppia nauttimaan elämästä pelkäämättä. onneksi olkoon siitä, että asiasi ovat hyvin! =)

tervetuloa joukkoon. jos sulla siis ahdistuneisuushäiriö on. toisaalta diagnoosi vois olla helpotus, mutta musta on alkanut tuntua, että diagnoosi on se mikä hallitsee mun elämää ja määrittelee kaiken mitä teen. sairastan myös masennusta.

henk.koht. mä en tajua miten joku voi elää PelkääMÄTTÄ tollasia asioita... :O eli mulle siis täysin normaalia pelätä jatkuvasti.

jeps. tällänen päivä taas tänään, olen täysin epäkelpo elämään... kun kerta eläimiä lopetetaan ja kärsiville vanhuksille on tarjolla eutanasiaa niin miksei mulle???

no joo, oma valitus pois. toivon todella että opit löytämään onnen elämästäsi, sinulla on kaikki hyvin :) jos ahdistus ja pelot käyvät pahoiksi, niin hae apua terapiasta. Pidä itsestäsi ja perheestäsi huolta, ettet joudu tähän jamaan kuin minä. Tsemppiä! :)

Yhteistyössä