mikä voi olla syynä? (mies ja kondomi)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

epäilys

Vieras
olen tutustunut mieheen, seksiä ei olla harrastettu. minulla ei ole ehkäisyä ja puhuimme miehen kanssa asiasta.

mies sanoi ettei halua käyttää kondomia kun sen laittaminen tuottaa vaikeuksia ja muutenkin on epämiellyttävä..mistähän voi johtua? onko miehellä sitten niin pieni?:D

Selityksiä selityksiä :kieh: Älä nyt ihmeessä ole käyttämättä jos et kunnolla miestä tunne.Monellehan se on oikeasti jotenkin iso kynnys käyttää sitä skordaria mutta kyllä kaikkeen tottuu.

No kokemukseni mukaan miehet ei nyt vaan tykkää räpeltää kumien kanssa, joidenkin mielestä vie tunnelman mennessään, toisten mielestä hankalia käyttää jne. Tai sitten jos miesystäväsi onkin joku hiv-tartuttaja.

:O sanoi kyllä ettei mitään tartuntoja ole, eikä ole koskaan ollut...mieli tekisi mutta epäillyttää olla ilman suojaa...etenkin kun itselläni ei ole mitään ehkäisyä

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
:O sanoi kyllä ettei mitään tartuntoja ole, eikä ole koskaan ollut...mieli tekisi mutta epäillyttää olla ilman suojaa...etenkin kun itselläni ei ole mitään ehkäisyä

Joo, ilman kumia on paljon kivempi olla. Eikä nyt muutamasta kerrasta voi tulla raskaaksi. Eikä sillä mitään tauteja ole, jos se kerran sanoo että on testattu. Anna mennä vaan! Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, pieni kesäromanssi piristää aina!

tulee mieleen se hiv mies ->ei hänelläkään mukamas ollu mitään tartuntoja. käyttäkää kumia

Ethän sä nyt voi siihen luottaa että hän SANOO ettei ole tartuntoja? Yhdessä menette testeihin (mieluiten vielä kuulette itse laboratoriosta toistenne tulokset) ja sitten vasta voitte harkita kumitta olemista. Muuten et voi syyttää ketään muuta kuin itseäsi kun saat tartunnan... ja tulet raskaaksi, ellette toista ehkäisyä hommaa tilalle.

Alkuperäinen kirjoittaja viers:

Joo, ilman kumia on paljon kivempi olla. Eikä nyt muutamasta kerrasta voi tulla raskaaksi. Eikä sillä mitään tauteja ole, jos se kerran sanoo että on testattu. Anna mennä vaan! Suomen kesä on lyhyt ja vähäluminen, pieni kesäromanssi piristää aina!

ja siinä toinen HIV tartuttajako - näitä vartenhan pitäisi kehittää oma hymiönsä (hiviö?)

Sano että voit itse laittaa sen miehelle, ehkäpä se tuo lisää säpinää.
Ilman kumia ei kuitenkaan kannata harrastaa seksiä, suurempaa tyhmyyttä ei voi olla, varsinkaan lyhyen tuntemisen perusteella.

joo kumin kanssa se ei tunnu niin hyvältä, ei minun mielestä, eikä mieheni.

mutta ajatteleppa järjellä,ensin muu ehkäisy kuntoon ja mies sukupuolitautitesteihin. koska ni moni tauti voi miehellä pysyä oireettomana. järki käteen nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
joo kumin kanssa se ei tunnu niin hyvältä, ei minun mielestä, eikä mieheni.

mutta ajatteleppa järjellä,ensin muu ehkäisy kuntoon ja mies sukupuolitautitesteihin. koska ni moni tauti voi miehellä pysyä oireettomana. järki käteen nainen.

Ja naisenko ei sitten tarvitse mennä myös?

Tottakai kondomi on miehen mielestä epämiellyttävä, mutta sinun tulisi olla tiukkana tuossa asiassa. Kun olin nuorempi (+/- 18-vuotias) kuulin noita tekosyitä yhtenään ja sinisilmäsenä ihastuksissani annoin miesten panna paljaaltaan. Miehet jotka antoivat tuon selitykseksi ja olivat muutoinkin 'huolimattomia' ehkäisystä paljastui aina poikkeuksetta häntäheikeiksi.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tottakai kondomi on miehen mielestä epämiellyttävä, mutta sinun tulisi olla tiukkana tuossa asiassa. Kun olin nuorempi (+/- 18-vuotias) kuulin noita tekosyitä yhtenään ja sinisilmäsenä ihastuksissani annoin miesten panna paljaaltaan. Miehet jotka antoivat tuon selitykseksi ja olivat muutoinkin 'huolimattomia' ehkäisystä paljastui aina poikkeuksetta häntäheikeiksi.

No varmasti, täytyy olla aika naiivi, jos luulee että on silloin AINOA nainen ketä ilman kumia on painanut. Jos on taas tapana naiskennella ympäriinsä ilman ehkäisyä, on kyllä enemmän sääntö kuin poikkeus, että mukana tulee tauti jos toinenkin.

En tunne ketään joka ois sanonut, että kortsu on tosi miellyttävä ja kiva. Ällöhän se on. Mut semmosen kanssa ei kannata puuhastella, joka on niin itsekäs ettei suostu käyttämään.

Yhteistyössä