mikä voi olla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on tuollaista pistelyä. Olen menossa tutkimuksiin ja endoepäily ainakin on. Menen muun syyn takia tutkimuksiin, mutta eiköhän tuo endokin siellä varmistu. Ei tästä varmaan apua ollut.

Mulla on tutkittu endometrioosia. Tehtiin laparoskopia, mitään ei löytynyt. Oireina oli kivuliaat kuukautiset, myös puolivälissä kuukautisia oli todella kipea. Yhdyntäkivut, tärinäkipu, painelukipu. Ja nämä kipupisteet oli alavatsalla. Onko sinulla kauan raskaudestasi? onko kuukautiset jo alkaneet? Voi liittyä alkavaan hormonitoimintaan raskauden jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja moi:
Mulla on tutkittu endometrioosia. Tehtiin laparoskopia, mitään ei löytynyt. Oireina oli kivuliaat kuukautiset, myös puolivälissä kuukautisia oli todella kipea. Yhdyntäkivut, tärinäkipu, painelukipu. Ja nämä kipupisteet oli alavatsalla. Onko sinulla kauan raskaudestasi? onko kuukautiset jo alkaneet? Voi liittyä alkavaan hormonitoimintaan raskauden jälkeen.

Rakaudesta on 1v9kk ja säännölliset menkat on ollu jo 8kk. Tätä kipuilua on jatkunu muutama kk. Mulla ei kipeet menkat, mut pitkät ja kipee ovulaatio. Oviksen aikaan tärinä kipua ja kestää 4-7 päivää.

Yhteistyössä