MIKÄÄN ei oo niin ärsyttävää kuin siivellä elävä ukko joka...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja grrr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

grrr

Vieras
Antaa kaikkialla kuvan että hän herra täydellinen elättää perhettään ja vaativa kitisevä akka haluaa rahaa ja rahaa ja raaa!!!!!
Kun toi ukko elää kuukauden mun rahoilla ja sit kerran kuussa käy kaupassa ostamassa 20-40eurolla. On myös velkaa mulole satoja euroja (meillä iiiihan erilliset rahat) Sit kun velkoja vaadin takas niin vetoo siihen et kävinhän mä jus neljällä kympillä kaupassa, kaikkihan me siitä syötiin, eikö sulle mikään riitä kun aina rahasta valitat! Luuleeko toi törppö ihan tosissaan et jos yksin asuis niin pärjäis 40 eurolla ruuissa, tupakassa, pesuaineissa, vessapaperissa ja maksais siitä viä velkaansa! vittu mikä ääliö!!
Eniten tässä ärsyttää et toi mies oikeesti saa aina kaverit ja tutut kuvittelemaan et mä oon siivellä elävä kämättävä akka!

:hug: mua veetuttaa kans!!
meillä erilliset rahat,vuokrat ym. oli tarkotus maksaa puoliksi..vatahan tuo on mulla 570e auki pelkkiä vuokria,saa raivarit jos penään niitä takasin.
itelleen sille jää käteen 1600e kuussa,minä maksan vuokrat ym.ostan ruokaa,lapselle vaatteita + omat laskut..mies maksaa vain omat laskut.mitään ei kuulema jää.. on sillä varaa ostella autoon kaikkee mutta ei vuokraan
pitäiskö heittää ulos vai mitä kun ei mene jakeluun että mä en oo mikään rahasampo,oon ä-päivärahalla..900e + lapsilisät

Eiköhän teitin kannattais istua vakavasti pöydän ääreen keskustelemaan raha-asioista. Ei tosiaan ole oikein, jos ise joudut kantaan kaikki rahas ruokakauppaan, ja herra vaan joskus käy, eikä anna vastineeksi mitään.

MEillä ainakin homma toimii niin, että mulla on käyttöoikeus molempien tiliin, ja maksan laskut sun muut tasapuolisesti ja kauppaostoksetkin menee sillai suhteessa tasan, vaikka ite käyn sielläkin suurimmaksi osaksi.

Mä en kauaa tollasta ukkoa kattelis, tai sitten meilläois joku sopimus tyyliin, viikon käy herra kaupassa rahoillaan ja viikon minä....

On muuttamassa pois ja silti elätät??!!!!!!
Jos et nopeemmin pihalle saa, niin laita sille ainakin oma osastonsa jääkaappiin ja herra on hyvä ja ottaa/ostaa vain omiaan.
Eikai se kämppääkään "saa" kovin nopeasti kun elatus pelaa.... Varmasti tulis vauhtia jos olisit jyrkempi. Nyt sillä ei oo mitään hätää eikä varmaan edes etsi asuntoa muutoin kuin sanomalla sinulle.

Yhteistyössä