Mikähä mun mummua vaivaa :DD

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NannaIhana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

NannaIhana

Aktiivinen jäsen
21.10.2008
10 502
1
36
Manasin tänään siel ku mun vanha töllö pitää ihme ääntä puolisen tuntia ku sen on sammuttanu ja samalla kattelin minkä hintasia yhes tarjouslehes oli. No pääsin kotiin ja kohta äiti soittaa "mummu soitti ja käski laittaa sun tilille 500€ sen tililtä et se ostaa sulle telkkarin" jei :D

no meni tunti nii mummu soittaa mulle ite et "jos haluut lähtee johki reissuun nii kyllä hän maksaa, että tilaa matka vaan, kela ei kato hyvällä jos tilillä makaa vaan rahat" :O :laugh:

No onneks en ny kerkee reissuun lähteen. hömppä :heart:

Eipä niitä hautaan mukanansa saa... että sillee ymmärrän : /

Otappa mummo mukkaan ja menkää vaikka laivalle. Kyllä sinne rollaattorillaki pääsee.
Ennen oli Vikingillä säännöllisesti niitä kultainen linja-risteilyitä jotka oli suunnattu ikäihmisille. Eksyttiin sinne kerran kaveriporukalla ja kyllä otti päähän kun selvisi minkälaista sakkia laiva oli täynnä.

Mutta jos niitä vielä olis niin mummulla saattais käydä flaksi.

Onko vaan sellanen mummo ihana joka syytää rahaa? Kaipaan omaa mummoani ihan muista syistä.

ei. mun mummu on ollu ihana aina. sille mä kerroin ihan ekana mun raskaudesta, sinne mä nuorempana karkasin ku tuli porukoitten kans riitaa :D ja sille mä kitisin alaikäsenä ku mutsi ei antanu lupaa lähtee festareille, mummu anto :heart: se on mun ihku mummu :)

ja jos mun mummu ei olis mulle niin rakas, niin en mä hoitais sitä ja sen kauppareissuja joka pvä, huolehtis siivouksesta, tiskeistä, lääkkeistä, lääkärikäynneistä ja menis sen kans niihin koska se ei ite pärjää. jos en niin suunnattomasti rakastais mummuani, niin se olis vanhainkodissa eikä omakotitalossaan mistä se ei halua pois.

• Tykkää
Reactions: kikatus
Ihana, mun mummo kanssa auttaisi jos pystyisi mutta serkut "imi" sen kuiviin kun on niin hyväsydäminen :( Voivottelee aina kun ei ikinä mua päässyt auttamaan kun serkut vei kaiken. On siis ostanut kaikille pesukoneen ym tarvittavia kodinkoneita kun on muuttaneet kotoa ym avustusta. Itse en noita koneita kehdannut ottaa ja kun olisin jotain kehdannut ottaa(tarve oli suuri) niin oli serkut olleet nopeampia :(

[QUOTE="Mie vaan";24325153]Ihana, mun mummo kanssa auttaisi jos pystyisi mutta serkut "imi" sen kuiviin kun on niin hyväsydäminen :( Voivottelee aina kun ei ikinä mua päässyt auttamaan kun serkut vei kaiken. On siis ostanut kaikille pesukoneen ym tarvittavia kodinkoneita kun on muuttaneet kotoa ym avustusta. Itse en noita koneita kehdannut ottaa ja kun olisin jotain kehdannut ottaa(tarve oli suuri) niin oli serkut olleet nopeampia :([/QUOTE]

:(

ja jos mun mummu ei olis mulle niin rakas, niin en mä hoitais sitä ja sen kauppareissuja joka pvä, huolehtis siivouksesta, tiskeistä, lääkkeistä, lääkärikäynneistä ja menis sen kans niihin koska se ei ite pärjää. jos en niin suunnattomasti rakastais mummuani, niin se olis vanhainkodissa eikä omakotitalossaan mistä se ei halua pois.

Sun vallassa on siis mummosi kohtalo?

[QUOTE="vieras";24325407]Sun vallassa on siis mummosi kohtalo?[/QUOTE]

mikäs sua ny nyppii? se et sain 40 tuumasen led-telkkarin vai hä?

eipä se yksin siel pärjäis. ja oon luvannu mummulle että mä hoidan sen ku se tulee vanhaks. parempi varmaan kotona ku laitoksessa?

Yhteistyössä