Mikähä tää on? (sisältää ei-niin-kauniita-kuvia)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vippis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

vippis

Aktiivinen jäsen
25.06.2008
3 527
1
36
Niin. Mun poloveen ilimaantu tämmönen. Ja en yhtään muista että mihinkään oisin sen telonna. Yhtäkkiä vaan hoksasin, että siinä on kippee kohta, ja iho vähän "koholla", eli siin ol pieni patti. Ja sit patti laski, ja tul tällaanen. Et ihan ko ois ollu verisuoni "kohollaan" siinä. Ei kai verituluppa mittää tämmöstä jäläkee..? Vai mikä ihmee tukos lie ollunna?

8143010478546041796web_0.jpg

8143010478546041850web_0.jpg

vaikuttais pintaverisuonitukokselta (olipas pitkä sana!) mulla on ittellä ollut samanlainen hieman polven yläpuolella ja oli kipiä kun pien perkele mutta patti laski ja siittä jäi jäljelle vain mustelma joka säily kyllä pitkään.

Näyttää kyllä siltä, että pintaverisuoni on katkennu tai sitten tuo vaihtoehto mitä babyporkkana ehdotti. Sehän on voinu mennä katki ihan sen takia jos oot huomaamattas kolauttanu johonkin niin ettei edes ole sattunut. Eipä siinä varmaan mitään jos menee itekseen ohi eikä tuon kummemmaks muutu, kun näyttääkin jo ihan mustelmalta.

ja miekii selvisin siittä hengissä! :D se ol tosi kipiä monta päivää ja ilmesty ihan yhen äkin jotta miekin kävin miettimään että minne olen jalkani telonut. Meni siis ohitse vajaassa viikossa, tosin mustelma jäi pitemmäksi aikaa. Sellainen voide kun trombosol (tai trombosal) auttaa noiden pintasuonien tukoksissa ja esim mustelmissa, muistaaksein sai apteekista ilman reseptiä.

Yhteistyössä