Mikähä ukolla on ... kesken seksin hyytyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jdjdjdk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jdjdjdk

Vieras
ja välillä käyttäytyy kuin suorastaa vihais mua :/ aina ollu seks. aktiivinen ja mietin .. sit välillä saa jotai hellyyspuuskia ja halailee jne. muutenkin kaikki ok. Nyt taas ilta etten tiiä mikä mättää. Ja eilinen oli kiva kun oli kavereita meillä ja ukko oli ittensä. Mut tänään .. ihan ku olisin tehny jotain vaan en ole! Ja kun kysyn niin "ei mula mikäänoo"

Mies saa seksin aikana kosketuksen syvimpiin tunteisiinsa. Kun mies kokee seksissä antavansa rakkautta, hänen mieleensä saattaa tulla jokin ikävä asia joka hiertää välillänne - kuten riita, väheksyntä tai muu loukkaus.

[QUOTE="dan";27359470]Mies saa seksin aikana kosketuksen syvimpiin tunteisiinsa. Kun mies kokee seksissä antavansa rakkautta, hänen mieleensä saattaa tulla jokin ikävä asia joka hiertää välillänne - kuten riita, väheksyntä tai muu loukkaus.[/QUOTE]

:laugh: Voihan helvetti. Tää ei kyllä koske ainakaan meikäläisen miestä. "Saa kosketuksen syvimpiin tunteisiin, antaa rakkautta" :laugh:

• Tykkää
Reactions: Joxu ja Peachie
Minä kyllä kysyisin napakasti jo tuossa tilanteessa että mistä kiukuttelu ja möyrötys johtuu. Minä ymmärrän että miehelläkin herranen aika on tunteet ja huolia, väsymystä ja stressiä, ja minä varmasti annan vapaata tilaa ja vapaata aikaa enemmän kuin sitä itselläni on ihan siitä syystä että haluan mieheni voivan hyvin. Mutta jos olisi tuollaista käytöstä minua kohtaan että käyttäytyy jopa vihamielisesti, en hyväksyisi. Tai hyväksyisin jos siihen olisi järkevä syy.
Puhuminen on ainoa vaihtoehto.

• Tykkää
Reactions: Joxu
[QUOTE="dan";27359470]Mies saa seksin aikana kosketuksen syvimpiin tunteisiinsa. Kun mies kokee seksissä antavansa rakkautta, hänen mieleensä saattaa tulla jokin ikävä asia joka hiertää välillänne - kuten riita, väheksyntä tai muu loukkaus.[/QUOTE]

Kirjoitit vahingossa "mies"

siis jos sillä lopahtaa seisokki kesken aktin niin joko sillä on jotain mt vikaa/käyttää jotain lääkettä joka aiheuttaa sen tai sit ongelma on fyysinen, jolloin on kyse varsinaisesti potenssi ongelmasta!

Eli jos tosituvaa niin lääkäriin! toki voi olla ettei oikeesti halua vaimoaan ja siksi lopahtaa,mutta veikkaan tuota fyysistä ongelmaa

Meillä taas se ongelma, että mies tulee nykyään ihan liian nopeasti. Jo siinä kohtaa kun miehen vehje koskettaa ihoani, mies alkaa käymään liian kovilla kierroksilla. Sit kun päästään itse yhdyntään, niin se on tyyliin kolme työntöä ja that's it. Olen alkanut jo tuntea itseni pelkäksi miehen masturbaatioalustaksi, vaikka mies kyllä hoitelee minut käsin tms. Mutta ei se vaan ole sama asia.

En tiiä. Tuntuu että mikään ei oo ikin hyvin. Vaikka on niin mies on jotenki tyytymätön. Tuntuu et se kaipaa jotain mut mitä .. rahaa ainakin, sen tiiän koska sitä meilleä ei miehen mielestä oo koskaan. Vaikka on! Pitäs olla joku Kroisos. On vaikeeta :/ joku vitun mykkis taas ollu. Mul oli vatsa kipee ja yöllä väänti ja oksetti, mies olis halunna seksii. Kun sanoin et oon kipee, se kai suuttu. Tai sai ainakin hyvän tekosyyn suuttua / olla tekemättä alotetta enää. Tää päivä möks möks, kysyin suoraan mut mies laitto luurii korvaan vaan. Nyt kotona ja isoon ääneen huus eteiseen kun tulin että "no mooooi!" Ihan ku kaiki olis ok. Samalla välttelee ja on jotenkin ... :/ no annan olla, en jaksa ..
Mikä vois olla?!?!?!

[QUOTE="vieras";27360404]Meillä mies oireili noin kun oli työstressiä.[/QUOTE]

Edellisessä työpaikassani oli ihan tuskaa. Työ oli niin täydellistä helvettiä, että työpäivän jälkeen kotiin ja välipala naamaan ja sohvalle tai sänkyyn nukkumaan loppupäiväksi. Ei kiinnostanut seksi, ei kiinnostanut urheilu eikä yhtään mikään.

Edellisessä työpaikassani oli ihan tuskaa. Työ oli niin täydellistä helvettiä, että työpäivän jälkeen kotiin ja välipala naamaan ja sohvalle tai sänkyyn nukkumaan loppupäiväksi. Ei kiinnostanut seksi, ei kiinnostanut urheilu eikä yhtään mikään.

mies vaihtoi työpaikkaa 8kk sitten, entisessä "loukossa" ei viihtynyt mutta ei oireillut näinkään .. nyt on "unelmaduunissa" ja tykkää, omien sanojensa mukaan .. samalla
kotielämä menee alamäkeä :(

:laugh::laugh: Tää oli kyllä ihan paras.

Yhteistyössä