Mikähän lasta 9kk itkettää??

ambulanssikuskitar

Uusi jäsen
07.12.2010
27
0
1
Lapsi 9kk on ollut pari päivää tosi itkuinen. Ei oikein kohdistu mihinkään kipuun kunnolla tuo itku.
Lapsi haluaa olla kauheasti sylissä. Mutta on siinäkin kovin itkuinen.

Itkut tulevat yleensä iltaisin nukkumaan menon paikkeilla. Saattaa nukkua ensin puoli tuntia ihan hyvin ja sitten herätä kauheaan itkuun mitä ei mainaa saadaa rauhoitettua pois.

Lapsi nukkuu perhepedissä, mutta tietysti alkuillan yksin, kun en mene itse niin aikaisin nukkumaan. Nukahtaa rinnalle.

Mites eroahdistus, eikös se ala näillä main? Millaista se on? Kauheaa kun toisella on niin paha olla, mutta ei osaa olla oikein avuksi.

Korvatulehdusta, vatsavaivoja, nuhaa ....kaikkia ollaan epäilty, mutta ei oikein paikallistu niihin kuitenkaan. Väsyneenä hieroo vähän korvia, mutta ei paljoa.

Eroahdistusta minä eniten epäilen tässä vaiheessa, millaisia ne on teidän lapsilla olleet?

Ei siihen ole mitään sen kummallisempia oireita kuin kova itkuisuus ja varsinkin äidin perään vahtaaminen...

Mä en saa ottaa kahta askelta pois tytön luota tai tulee itkien perässä.

Ei oikeastaan edes halua olla sylissä kun on niin liikkuvainen mutta kuitenkin koko ajan kiipeää syliin.

Käy varmuudeksi näyttämässä korvat. Meilläkin vuoden vanha yleensä väsyneenä haronut korviaan, mutta nyt ollut päällä korvatulehdus ja haroo muulloinkin. Muita päällenäkyviä oireita ei ole juuri ollut, paitsi levottomuutta ja itkuisuutta alkuaikoina.

Yhteistyössä