Mikähän mahtaa olla alakerrassa vikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Viime menkat olivat omituisen lyhyen ja niukat, eikä niiden mukana tullut ollenkaan sitä limakalvoa vaan oli pelkkää verta ja sitäkin hyvin vähän ns tiputtelu vuotoa vain. "Menkat" loppuivat, mutta menkkakivut jäivät.

Yleensä on hyvin säännölliset ja runsaat menkat. Eilen tein varmuudeksi myös raskaustestin, joka oli nega.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Syötkö pillereitä? Mulla on nyt ollu ton sun menkkojen kaltaiset menkat siitä lähtien kun lopetin tupakankorvaustuotteet. Aika outoa..

Juu, syön pillereitä ja tosiaan noiden "outojen menkkojen" jälkeen jäi vielä nuo menkkakivut, vaikka yleensä menkkakivut häviävät vuodon puolessa välissä jo viimeistään.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Tee uusi testi viikon päästä. Jos onkin hedelmöittyminen tapahtunut myöhempään..

Tätä mietin itsekkin mutta, ainoa mahdollisuus hedelmöittymiselle 1.1-10.1 sen jälkeen emme ole seksiä harrastaneet. Ja minä syön siis pillereitä, joten raskauden mahdollisuus aika pieni, mutta toisaalta eihän ne pilleritkään ihan 100% varmoja ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Syötkö pillereitä? Mulla on nyt ollu ton sun menkkojen kaltaiset menkat siitä lähtien kun lopetin tupakankorvaustuotteet. Aika outoa..

Juu, syön pillereitä ja tosiaan noiden "outojen menkkojen" jälkeen jäi vielä nuo menkkakivut, vaikka yleensä menkkakivut häviävät vuodon puolessa välissä jo viimeistään.

Pillerithän aiheuttaa sen, että limakalvo ohenee. Ootko alottanu ne pillerit vasta äskettäin?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Pillerithän aiheuttaa sen, että limakalvo ohenee. Ootko alottanu ne pillerit vasta äskettäin?

Samoja pillereitä olen kohta vuoden syönyt.

Sinuna testaisin kyllä vielä muutaman päivän/viikon päästä jos jatkuu samanlaisena. Muuten lääkäriin.

Juu, näin aijonkin, mutta aika varma olen siitä että raskaana en ole, joten muita syitä olisi kiva löytää.

Yhteistyössä