Tunnin verra jo lukenut että viestiä lähetetään. Enkä onnistunu kirjautumaan uloskaan. Aikasemmin en meinannu päästä sisään kirjautumaan ja sitten tuli viestejä missä oli paljon aikasempi kellon aika kuin se aika milloin ne minulle tuli oikeesti.
Kummallinen loota. On se tähän mennessä toiminut kunnolla ja kokoajan.
Eihän se voi mitenkää tuohon lootaan vaikuttaa että tää koneeni haluaisi tehä päivitykset valmiiksi asti mutta minä en ole samaa mieltä
Kummallinen loota. On se tähän mennessä toiminut kunnolla ja kokoajan.
Eihän se voi mitenkää tuohon lootaan vaikuttaa että tää koneeni haluaisi tehä päivitykset valmiiksi asti mutta minä en ole samaa mieltä