Mikähän mua vaivaa..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja todella harmaa nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

todella harmaa nyt

Vieras
mulla on jotenki sellanen "tyhjä" olo.. mikään ei oikeen tunnu miltään, kaikki on oikeestaan yhdentekevää..

tässä viimeaikoina on tapahtunut useita suht isoja asioita, ja nyt tilanne vähä rauhottunu niin olo on tosi outo.

koitan saada mielihyvää mm. seksistä, siitä on tullut jopa pieni pakkomielle, joka on tosi outoa mulle, ja sekään ei saa mitään kovin hyvää oloa enää aikaan, tuntuu vaan että pakko saada seksiä.

mä en tunne enää itteäni, mikä mulla on??

henkilökohtainen kriisi. ehkä loppuunpalaminen, mm toi seksin tai minkätahansa mielihyvän hakeminen esim alkoholi kertoo usein omien tarpeiden pitkäaikaisesta kieltämisestä.

mulla on sama. tosin tiedän syyn.
alkoholi on ruvennu maistuun kun sen tuoma hyväolo poistaa hetkeks tän jäätävän tyhjyyden.
perheessä kaikki on ok.
tyhmää kun koittaa jollekkin puhua ja syytä ei kumminkaan kukaan ymmärrä.
oisko sulla ketään kelle voisit puhua?

Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
alkoholi on ruvennu maistuun kun sen tuoma hyväolo poistaa hetkeks tän jäätävän tyhjyyden.
perheessä kaikki on ok.

en kellekkään tutulle voi puhua..
meillä on ollu perheessä paljonki ongelmia, mm väkivaltaa.. en tiiä miks aina tän miehen väkivaltaisen käyttäytymisen jälkeen koitan vielä enemmän ja enemmän miellyttää sitä, enkä juuri edes pelkää miestäni, haluaisin vaan olla jotenkin rakastettava ja että hän näkisi kuinka ihana olen.. mä en osaa alkoholia käyttää tän tunnottomuuden poistamiseen, mulle se on seksi ja itsetyydytys joka on nyt ollut päivittäistä.. ja se rassaa mua!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja bellezza:
perheessä kaikki on ok.

en kellekkään tutulle voi puhua..
meillä on ollu perheessä paljonki ongelmia, mm väkivaltaa.. en tiiä miks aina tän miehen väkivaltaisen käyttäytymisen jälkeen koitan vielä enemmän ja enemmän miellyttää sitä, enkä juuri edes pelkää miestäni, haluaisin vaan olla jotenkin rakastettava ja että hän näkisi kuinka ihana olen.. mä en osaa alkoholia käyttää tän tunnottomuuden poistamiseen, mulle se on seksi ja itsetyydytys joka on nyt ollut päivittäistä.. ja se rassaa mua!

jos koitat kääntyä lääkärinpuoleen? varaisit ajan vaikka yksityiseltä lääkäriltä,kun noista kunnan lääkäreistä ei oikein oo mihinkään näissä asioissa.
tuollaisesta suhteesta ainakin ois päästävä pois,ei ne asiat parane jos tuossa jamassa jo on. kärsit vaan itse aina enempi.

Yhteistyössä