Olen ihan tosi outo.. Mikähän mua vaivaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sekopää?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sekopää?

Vieras
Tänääkin oli ihan mukava päivä,ei ongelmia. Mutta sitten yhtäkkiä iskee kamala masennusahdistus,ja samalla miehelle suutun.. Mies ei ymmärrä näitä vaan alkaa valittamaan ym joka vaan pahentaa oloa. Muutun tosi vihaseks miestä ja lapsia kohtaan ja sisällä itsessä aivan kamala olo. Pää täyttyy pahoista ajatuksista,miten en miestä enää rakasta tai halua,en jaksa lapsia jne.. Ja noin en todellakaa "normaalitilassa" ajattele. Ja näitä ihme "kohtauksia" voi tulla useinkin,ja pahimmillaan muodostuvat monen päivän kierteeksi ku mies ei jaksa aina vaan ymmärtää.. Ja itsellä olo senkun pahenee jos hän syyllistää ja ihmettelee. Olenkohan ihan sekoamassa :(

Pms:n aikaan olen kyllä vielä pahempi sen olen huomannut. Mutta ei liity pelkästään siihen,nytkin menkat juuri lopuillaan. Mieskään kohta jaksa,kun koittaa kysellä mistä johtuu ja mitä mietin enkä osaa vastata :/ ei tarvitse mitään järkeväntuntuista syytä.

Mulla on juuri parhaillaan ketutus/masennus/ahdistus kohtaus päällä. Paiskoin eka kaikki kamat pitkin lattiaa sohvalta kun en muka mahtunu istumaan.... Ja nyt sit ketuttaa että olen äiti ja vaimo, tekis mieli luovuttaa. Mut sit tää taas kohta menee ohitte ja kaikki on yhtä auringonpaistetta taas. En tajuu mistä johtuu. Kai se tää helle pehmittää päät. Vaikka on tätä ilman hellettäkin... Ja juu ei meilläkään mies tajua mikä on taas vikana. Ihan kun olisi ollut taas sen syy kun se on töissä tekemässä rahaa meille että lapsi teki kakan ja kun olin pessyt sen niin koira halusi pihalle! Siitä tää niinku lähti ja sit siihen tuli kaikki jutut mukaan kuinka on muka liian sotkuista ja plaa plaa. Ärsyttää kun tiedostaa tilanteen mutta ei osaa tehdä asialle mitään... ARGH!!!!!

Yhteistyössä