mikähän mulla vois olla? (koskee ruokaa/syömistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ,,,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

,,,

Vieras
Eli mä oon alkanu ny miettii et joku täytyy olla vikana, kun ruoka EI maistu ollenkaan. Siis on pakotettava itsensä syömään.
Oon aina ollu todella kova syömään ja aina pysynyt silti tosi hoikkana, elikkä mä oon ehdottomasti tarvinnu jokaisen murusen niistä jättiannoksistakin.
Nyt sitten tietenkin paino senkun putoo ja alan jo olla sellanen kuikelo että ei erota keskitysleirin vankia minusta... :(

Nytkin mies on tehny aamupalaleivät mulle valmiiks että söisin, kun hänki jo on niin huolissaan. Mut ei nää mee alas, ei vaan mee. Oksettaa ja pakko heittää nää roskiin :(

Mikä ihme mulla on, tää alkaa todella masentamaan mua. Terveisin: entinen ruuan ystävä!!!

On jatkunut 3kk ja saan syötyä illalla jotain pientä :/ sitten oonkin aivan ähky, varmaan vatsalaukku niin pienentyny.

Pakko kai mainita lääkärissä asiasta, mietin vaan mikä sairaus voisi olla... ja onko kellään kokemusta.. hmm

stressi?
masennus tai jotain sellaiseen viittaavaa?
Närästys? (mulla tavallinen kahvi aiheutti närästystä ja takasin virtausta siinä määrin että ei maistunut mikään syöminen)

Tosiaankin lekurille ehdottomasti.
Kannattaa kirjata ylös että millon on oireet on alkanut ja millasia oireita ..ja kysellä mieheltäkin että mitä on huomannut kun itse ei aina kaikkea huomaa .
Lekurin on sillon helpompi tuumata asiaa ja kun sitten vastaanotolla ei välttämättä muistakkaan kaikkea.

Ainakin syöpä aiheuttaa ruokahaluttomuutta,joten kävisin lääkärissä.
Eihän kyse välttämättä ole mistään vakavasta mutta itse en jäisi odottelemaan,siinä vaiheessa kun ruoka ei enään maistu on mahdollinen syöpä jo aikalailla pahassa vaiheessa.

Okei, eli ei tosiaan oo varmaankaan mitään ohimenevää. No johan sitä on 3kk odotettukkin ruokahaluja ja tuntuu pahenevan vaan, koska on alkanut oksettamaan sen jälkeen kun on väkisin koittanu jotain syödä...:/ plaah

Yhteistyössä