Mikähän mun vaatekoko olis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Ajattelin josko tilailis hm:ltä raskausvaatteita, mutta, en tiedä että mikähän mun koko olis...

Mitä luulette? Jos ennen raskautta mun koko oli s, painoin n. 65kg ja olen siis 170cm pitkä. Nyt painoa on n.80 kg. Oliskohan mun koko nyt L?

Mulla on äitiysvaatteissa ollut sama koko kuin tavallisissa vaatteissa ennen raskautta. Niissä äitiysvaatteissa on tietenkin tilaa mahalle, vaikka ottaisi ihan oman koon :)

Mä painon pikkusen vähemmän loppuraskaudesta ja oon vähän pidempi, mutta normimalliston m oli jo väljää.. Kaikki joustavat topit jousti kyllä mun masun mukana :D

No sitä mä just tässä mietiskelin.. Kun edellisissä raskauksissa oon mun mielestä vasta iiihan lopussa käyttänyt L:lää.. Ja oon ollut sen 12-13kg painavampi ku nyt...

Pelottaa vaan että mitä jos.. Mitä jos se M onkin just tällä kertaa sit liian tiukka :laugh:

No yleensähän 5kg on yksi vaatekoko. Siis koot 36, 38, 40 jne. Nuo S M L koot on "tuplakokoja" eli väli S:stä M.ään olisi periaatteessa 10kg.

Vauva+lapsivesi+istukka kai painaa noin 10kg loppuvaiheessa. Sen mukaan sulla olisi muuta lisäpainoa ainakin 15kg, jos meinaat sitten olla yli 90kg. Elikkäs olisit kai periaatteessa L.

Näin niinkuin teoreettisesti pohdittuna.

No yleensähän 5kg on yksi vaatekoko. Siis koot 36, 38, 40 jne. Nuo S M L koot on "tuplakokoja" eli väli S:stä M.ään olisi periaatteessa 10kg.

Vauva+lapsivesi+istukka kai painaa noin 10kg loppuvaiheessa. Sen mukaan sulla olisi muuta lisäpainoa ainakin 15kg, jos meinaat sitten olla yli 90kg. Elikkäs olisit kai periaatteessa L.

Näin niinkuin teoreettisesti pohdittuna.

En meinaa olla mitään :D Ja edelliseen painoon lähtöpainot oli 70 ja 80 että tuskin tässä raskaudessa niin korkealla toi paino nousee. Veikkaan korkeintaan sitä viittä kiloa enää tähän.

Ja haluaisin siis vaatteita jotka menevät nyt.

Ne hm:n äipävaatteet tilataan ihan sillä koolla mitä oot ennenkin käyttänyt. Mä olen 168 cm pitkä ja painoin raskausaikana 68-80 kg. käytin kokoa S ja M. Maha oli tosi pieni ja napakka. Ne hm: vaatteet oli mielestäni reiluja kun imetysaikana käytin koko S. Oli M meinaten kun säkki päällä! M kokoa mä varmaan lähtisin sulle tarjoon ekana. Kun nehän venyy ja paukkuu, ne vaatteet meinaten. ;D

[QUOTE="vieras";26856294]Ne hm:n äipävaatteet tilataan ihan sillä koolla mitä oot ennenkin käyttänyt. Mä olen 168 cm pitkä ja painoin raskausaikana 68-80 kg. käytin kokoa S ja M. Maha oli tosi pieni ja napakka. Ne hm: vaatteet oli mielestäni reiluja kun imetysaikana käytin koko S. Oli M meinaten kun säkki päällä! M kokoa mä varmaan lähtisin sulle tarjoon ekana. Kun nehän venyy ja paukkuu, ne vaatteet meinaten. ;D[/QUOTE]

Joo, no enköhän mä tilaa sitten ämmiä.. Ne menee sit viimeistään synnytyksen jälkeen :p

Yhteistyössä