painonnousu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 66kg->79kg rv31
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
6

66kg->79kg rv31

Vieras
Nyt metsästelen itseni kokoisia naisia eli ennen raskautta painoin n. 66kg (olen 170cm pitkä) ja nyt rv:lla 31 painoa kertynyt jo n. 13 kg.
Olisinkin kiinnostunut muiden samankokoisten (siis lähtötilanne n. 65kg/170cm) naisten painonnoususta.... Olenko ihan turboläski vai onko painonnousuni ""normaalia""?

Sini rv 31

No kukahan sitä voi sanoa, onko tuo normaalia... tai siis normaalia kai on että paino raskauden aikana nousee paljonkin, mutta syytä on näin netin kautta vaikea tietää! Mutta jos olet syönyt kuin possu niin olet kerännyt paljon läskiä, jos taas et, kyse on turvotuksesta, jota joillekin kertyy ihan mahdottomasti (itselläni tällä hetkellä +17 kg, rv 37 ja risat).

Typeriä tällaiset gallupit, ajattelitko että kun saat pari ""normaalia on, sama juttu minullakin"" -vastausta, niin voit hyvällä omalla tunnolla lähteä ostamaan suklaalevyn?

Sinulle Höh:
Vaikka kysymykseni yhteydessä veivailin sitä, että olenkohan ""turboläski"", niin en liene hakenut lupaa suklaan tms. muun syöpötelylle. Olen tällä hetkellä ns. painokäyrän yläpuolella ja se vain pisti mietityttämään - halusin vain saada selville, kuinka muilla, suurin piirtein samankokoisilla on paino lähteyny raskauden myötä ""kehittymään"".

Kyseessä on mulla eka raskaus ja olen yllättynyt painoni noususta, vaikka esim. lenkkeilen koiran kanssa päivittäin vähint. 50 min lenkin. Toki herkutkin maistuu ajoka tapauksessa ärsyttävä, mutta tod.näk. sait jonkin sortin tyydytystä, kun pääsit minua ""näpäyttämään"". Siitä ilo sinulle.

korjausta edelliseen viestiin... lause oli ""katkennut""

....Toki herkutkin maistuu. Joka tapauksessa lähestymistapasi oli hieman ärsyttävä, mutta tod.näk. sait jonkin sortin tyydytystä, kun pääsit minua ""näpäyttämään"". Siitä ilo sinulle.

Näiden näpäyttelijöiden määrä täällä palstoilla on kyllä sellainen, että oikein ihmetyttää, etteikö suurempi tulevaisuuden vaara tässä maassa ole tuo mielenterveyspuoli kuin läskin määrä.

Sini, itse olen eri kaliberia, mutta ystävälläni, joka oli hieman sinua painavampi (sama pituus, 3 kg +) lähdössä, oli viikolla 29 tullut noin 12 kg.

Yhteistyössä