mikähän oikeen on...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miikuli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

miikuli

Aktiivinen jäsen
16.06.2004
1 707
0
36
kun ei millään tää flunssa hellitä |O

siis mä olen oikeesti jo niin väsy tähän nokan tukkoisuuteen ja yskimiseen :attn:

Sit vielä huolettaa ötökän puolesta,kun kokoajan sit joku pöpö jyllää....ettei vaan hälle mitään ongelmia aiheuttas :(

Astmaa? Tai sitten noi siitepölyt vaan ottaa koville, jos on allergiaa? Mulla ennen astmadiagnoosia katkesi kylkiluu siitä yskimisestä ja nyt vasta alkaa parantua, kun yskiminen on vähentynyt lääkkeiden myötä. Tosin yskäkohtauksien myötä yhä napsahtelee ja aristaa.

Meillä on kanssa joku saakutin räkätauti.
Nuorin yskii ja köhii ja yskii ja köhii ja nokka valuu.

Mutta mullahan oli viimeisessä raskaudessa se puoli vuotta kestänyt yskä, pari päivää sen jälkeen kun synnäriltä kotiin vauvan kanssa palailtiin...

ei ole allergiaa...lämpöäkin illalla aina 37.4 ja silloin tuntuukin lihakset kipeiltä.Hmmm...ihan vihreetä räkää yskin keuhkoista ja nenästäkin tulee jos saan oikein kunnolla niistetyksi ulos :snotty:
poskiontelot ainakin ihan turvoksissa,jos ei jo sinne mennyt...kumartaessa tuntuu kipua yläikenissä ja niskassa :/

Vihree räkä kertoo bakteeritulehduksesta, eli lekurille kuuria hakemaan. Voi olla jopa keuhkokuume, jos tuntuu, että lima tulee ihan keuhkoista asti. Tai sitten keuhkoputken- tai kurkunpääntulehdus.

mä kävin tiistaina,mut lekuri antoi viikon saikkua lisää ja sanoi ettei viitti nyt antaa antibioottia,et kyllä varmaan jo viikossa menee ohi :|
pakkohan se on mennä sit uudestaan,kun ei tätä jaksa enää...pahoinvoinnin lisäksi :x

Yhteistyössä