Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kuule, mikä ettei . Tuntuu virtaa olevan !! ei vaan kehtaa viel alkaa pyykkää tms kun muu perhe koisii vielä jokusen tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)
Mä kans lomalla elokuulle asti ! TOivon kyllä että alkas toi uni maistumaan aamuisin pidempään. Pitäs vissiin valvoa iltaisin kunnolla , oon vaan tottunut ajoissa menemään unille.Alkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)
en minä ainakaan , mulla alkoi nyt loma
=)
torst. oli viiminen työpäivä.
jos joku muu sitten tulisi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kuule, mikä ettei . Tuntuu virtaa olevan !! ei vaan kehtaa viel alkaa pyykkää tms kun muu perhe koisii vielä jokusen tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)![]()
Kyllä mä taas pystyn päivällä nukkua kun tyttökin ottaa päikät !! Se tässä huonoo onkin kun joka päivä tulee nukuttuaAlkuperäinen kirjoittaja lisse:Alkuperäinen kirjoittaja marabou:Kuule, mikä ettei . Tuntuu virtaa olevan !! ei vaan kehtaa viel alkaa pyykkää tms kun muu perhe koisii vielä jokusen tuntiaAlkuperäinen kirjoittaja Essi-:mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)![]()
eikös sun ois hyvä mennä maate kun tuo tytttö sut herättää kuiteskin kun sua alkaa nukuttaa.
ja päivällä mitään voi koisia.
mä voin nukkua huomenna vaikka koko päivän
ihanaaaaaa
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:..nyt tänään päivällä et ota mitään päikkäriä
se oli käsky![]()
sitten nukut ensi yösi hyvin miehesi viekussa
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Mä voin sit nukkuun teiän puolesta.. koko päivän =)
Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:okei, mä aattelin kyl heräillä tos puolilta päivin.. ja torkahtaa sit iltasella uusiks ennen töihin tuloo