mikähän on kun ei väsytä ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja marabou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
sekin voi olla. Vaik töihin tuli herättyä välillä näihin aikoihin, ei oo edelleenkää päässy loma aikaan =) josko sitä vielä pääsis. .. . Täytyy varmaan laittaa joku leffa kohta pyörii .
Tulee vaan pitkä päivä kun tähän aikaan jo nousee. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:
mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)
Kuule, mikä ettei . Tuntuu virtaa olevan !! ei vaan kehtaa viel alkaa pyykkää tms kun muu perhe koisii vielä jokusen tuntia ;)

mua kyl vähä väsyttäs.. tahtoskos jompikumpi tulla tekeen tän työvuoron loppuun.. mä voisin ottaa tirsat =)

en minä ainakaan , mulla alkoi nyt loma
=)
torst. oli viiminen työpäivä.
jos joku muu sitten tulisi :D

Alkuperäinen kirjoittaja lisse:

en minä ainakaan , mulla alkoi nyt loma
=)
torst. oli viiminen työpäivä.
jos joku muu sitten tulisi :D
Mä kans lomalla elokuulle asti ! TOivon kyllä että alkas toi uni maistumaan aamuisin pidempään. Pitäs vissiin valvoa iltaisin kunnolla , oon vaan tottunut ajoissa menemään unille. :D

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:
Kuule, mikä ettei . Tuntuu virtaa olevan !! ei vaan kehtaa viel alkaa pyykkää tms kun muu perhe koisii vielä jokusen tuntia ;)

eikös sun ois hyvä mennä maate kun tuo tytttö sut herättää kuiteskin kun sua alkaa nukuttaa.
ja päivällä mitään voi koisia.
mä voin nukkua huomenna vaikka koko päivän

:D ihanaaaaaa

Alkuperäinen kirjoittaja marabou:

eikös sun ois hyvä mennä maate kun tuo tytttö sut herättää kuiteskin kun sua alkaa nukuttaa.
ja päivällä mitään voi koisia.
mä voin nukkua huomenna vaikka koko päivän

:D ihanaaaaaa
Kyllä mä taas pystyn päivällä nukkua kun tyttökin ottaa päikät !! Se tässä huonoo onkin kun joka päivä tulee nukuttua :( Sit se alkaa kostautuu ...

..nyt tänään päivällä et ota mitään päikkäriä
se oli käsky :)
sitten nukut ensi yösi hyvin miehesi viekussa

näin mäkin sen aattelin. -Sais olla paremmat ilmat että sais olla ulkona päikkäri ajat , ottaa vaik arskaa B) Täälläsillä sadeilmoilla alkaa niin kivasti ramasemaan :D :D Mutta tänään EI nukuta !!!

Yhteistyössä