mikähän on, kun lämpöä ollut jo kuukauden..?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

äiti

Aktiivinen jäsen
20.01.2004
3 643
0
36
välillä on kuumetta. nyt sain antibioottikuurin 10 päiväks, 3 päivää syönyt ja edelleen vaan on lämpöä. ei ole mitenkään kipee olo mutta ei ole energiaa oikeen tehdä mitään ylimäärästä. pari viikkoa sitte olin sairaslomalla ku ei enää jaksanu, sit menin takas töihin, nyt loppu taas viimeviikolla töissä jaksaminen ja sain 5 päivää saikkua. meneeköhän tää koska ohi, rupee jo tympimään! \|O joku viirus tää on, ja nyt sain keuhkoputkentulehduksen vielä päälle :kieh:

En halua pelotella, mutta mun kaverilla oli kuukauden ajan kuumetta/lämpöä ja hoitivat sitä flunssana, kunnes löysivät syyn: ensin löyty kasvain keuhkoista ja sitten syy kasvaimeen; imusolmukesyöpä (josta onneksi lähes 100% parantuu). Eli kannattaa pyytää vaan tutkimuksia, että syy selviää eihän noin pitka lämpöily ole normaalia.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 23:58 vieras kirjoitti:
En halua pelotella, mutta mun kaverilla oli kuukauden ajan kuumetta/lämpöä ja hoitivat sitä flunssana, kunnes löysivät syyn: ensin löyty kasvain keuhkoista ja sitten syy kasvaimeen; imusolmukesyöpä (josta onneksi lähes 100% parantuu). Eli kannattaa pyytää vaan tutkimuksia, että syy selviää eihän noin pitka lämpöily ole normaalia.

voihan pska, pitää vissiin mennä taas lääkärille jos ei lämpöily tästä hellitä :/

meilläkin oli perhetuttava jonka syöpä oireili vasta jo levittyään , ja se oireilu oli jatkuvaa kuumeilua. Flunssana hoidetiin puoli vuotta, asntibioottia vaan annettiin. Ei tehty verikokeita tai mnuuten tutkittu mistä voisi olla kyse, vaan lääkitiin ilman kunnon diagnoosia. Ja tämä on kuulkaa Suomessa TAPA. Että ihmisiä hoidetaan TUTKIMATTA: seurauksena se, että pahatkin sairaudet jotka voisi alkuvaiheessa hoitaa oikein ja pois, tappavat ihmiset koska eletään oletuksilla.
Omalla lapsella oli kuumetta/lämpöilyä kuukausi tolkulla, syy selvisi vasta lastenlääkärin luona; ruokatorven tulehdus. Jatkuva kohonnut ruumiinlämpö ei ole normaalia, ja sen syy tulee aina tutkia.

Yhteistyössä