Mikähän pojalla nyt hätänä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koko kesä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koko kesä

Vieras
Pojalla vähintään kerran viikossa särkee päätä niin paljon että pitää nukkua monta tuntia päivällä sen takia. Usein liittyy myös pahaaoloa ja jonkun kerran on myös oskentanut (kestää n. 6-7 tuntia).Alkaa aina samaan kellon aikaan päivällä, vaikka päivä syömisineen olisi ollut ihan erilainen kuin edellisinä sairaspäivinä. Aion ottaa neurogiin yhteyttä. Mutta mitä luulette, mistä tuollainen voi johtua. Ollu näin koko kesän. Poika 6v.

Migreeni tuli itselläkin heti mieleen.
Minulla alkoi lapsena migreeni oireet, pääkipua ja oksentamista. Sitten alkoi myös ilmestyä sitä "sahalaita"kuviota vasempaan silmään.
Ja vain särkylääke ja unet hämärässä auttoi.

Migreeniä lähes "kaikilla" lähisuvun naisilla. Voi itku, jos poika sai tällaisen taakan loppuiäkseen!! :(
Alkaa aina siten että poika hirveän väsynyt ja menee nukkumaan. Sitten tietää mitä taas seuraavat tunnit luvassa. Nyt oli poikkeuksellisesti peräkkäisinä päivinä eli sekä eilen että tänään. Silmälasit ollut nyt käytössä kuukauden.

Voi johtua nuo tiheät kohtaukset noista uusista silmälaseistakin, mutta varmasti helpottaa sitten kun silmä tottuu niihin. Kokonaan ei kuitenkaan valitettavasti parane koskaan. Onko sinulla itsellä siis migreeni tai tiedätkö siitä kuinka paljon?

Tiedätkin sairaudesta varmasti sitten jo paljon. Onneksi tuo on sellaisessa muodossa että siihen varmasti saa estolääkkeet. Itse en esim. saa syödä muuta kuin buranaa kun on pelkkää auraa kohtaukset

Niin en tiedä miksi joitain ihmisiä niin koitellaan, ehkä heidän on sitten tarkoitus kasvaa vain henkisesti erittäin vahvoiksi ihmisiksi. Ainakin haluan itse uskoa niin. Ja voishan aina huonomminkin olla. Lohdutuksena voi sanoa että vaikka pojilla on harvoin migreeniä niin oon huomannut että kaikki ne miespuoliset joilla itse tiedän olevan migreenin on ainakin älykkäitä, varsinkin matemaattisesti. Esim. mun veljellä on migreeni ja se on matemaattisesti erittäin lahjakas ja on nykyään tosi hyvässä ammatissa. Jostain syystä naisilla en oo huomannut tuota samaa yhteyttä. Jaksamisia teille ja toivottavasti saatte estolääkkeen joka lopettaa kohtaukset alkuunsa!