Mikähän reaktio tämä on?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
Minulla illalla huomattiin, että naamassa on alkanut pintaverisuonet näkyä paremmin. Ihan niinkun sen illan aikana. Poskien alaosat on ihan ufon näköiset sen takia nyt.. siis vieläkin nyt aamulla!

Mikäköhän tää nyt sit on?

Söin eilen; Mansikka viiliksen (niinkuin useana päivänä muutenkin), ABC:llä kevyesti pippurista kanaa ja perunamuussia ja illalla söin vielä ruisleipää ja kananmunaa. Maitoa ruokajuomina.. Eli jotenkin tuntuis, ettei noissakaan mitään ihmeellistä ollut, että allerginen reaktiokaan voisi olla..?!

Ja olen tosiaan raskaana 13. raskausviikolla.. Jos vaikuttaa jotenkin?

Vai mikä ihme minua vaivaa?!

Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
mulla on molemmissa raskauksissa näkyny pintaverisuonet tooosi loistavasti, loppua kohden oon näyttäny vallan mukavalta..

Ounouuuu..Mulla ei oo edellisissä raskauksissa niin käynyt. Osaatko sanoa, mistä moinen johtuu? Onko esim. verenpaineet olleet koholla? Tai jotain hormoonijuttuja tms?

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja koivunkäpy:
mulla on molemmissa raskauksissa näkyny pintaverisuonet tooosi loistavasti, loppua kohden oon näyttäny vallan mukavalta..

Ounouuuu..Mulla ei oo edellisissä raskauksissa niin käynyt. Osaatko sanoa, mistä moinen johtuu? Onko esim. verenpaineet olleet koholla? Tai jotain hormoonijuttuja tms?

Kuulemma kun verimäärä lisääntyy ni johtuu siitä.. kivakiva kun mulla nilkkoihin jäi ne suonet näkyviin.. no onneks ei naamaan :saint: :laugh:

Yhteistyössä