Mikähän se olisi oikein ja kohtuullista? miten sinä toimisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maura

Aktiivinen jäsen
16.05.2004
2 708
0
36
Kaverisi soittaa ja kysyy voitko majoittaa lapsensa ensi yöksi?
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:
Mies on vielä töissä, tieto lisälapsesta tulee hälle ihan yllärinä.

Ööhh.. miksi humalaista äitiä ei voi ottaa yöksi? Missä hän sitten viettää yönsä`? En nyt oikeen ymmärtänyt. Ottaisin molemmat ja pitäisin lapsesta huolta jotta äiti saa selvitä rauhassa.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd-:
Ööhh.. miksi humalaista äitiä ei voi ottaa yöksi? Missä hän sitten viettää yönsä`? En nyt oikeen ymmärtänyt. Ottaisin molemmat ja pitäisin lapsesta huolta jotta äiti saa selvitä rauhassa.

tuossa eellä vastausta tähän. Hälle on yöpaikka olemassa, ei vaan meillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:

en oikeen ymmärrä tilannetta? siis äiti lähdössä viihteelle ja majoitat hänen lapsensa? vai äiti jo humalassa?siis mitäh?

No minusta kyllä olisi lasta kohtaan erittäin ikävää jos äiti ei saisi tulla samaan paikkaan yöksi. Miksi lapsi ei voi majoittua sinne toiseen paikkaan äidin kanssa?

Humalainen äiti saisi kiitää puolestani vaikka Siperiaan! lapsen majoittaisin ja aamulla krapulainen äiti saisi kuulla sellaisen saarnan, että luultavasti olisi korvat punaisena vielä seuraavalla viikollakin. en kyllä sanoja säästelisi!

Alkuperäinen kirjoittaja www:

en oikeen ymmärrä tilannetta? siis äiti lähdössä viihteelle ja majoitat hänen lapsensa? vai äiti jo humalassa?siis mitäh?

on joo ottanut jonkin verran, lapsi tulee meille yöks ja äitee menee muualle/jatkaa viihteellä, en tiiä kumman tekee.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Lapset majotan, humalaista aikuista lasten seuraan taas en majota

joku samoin aatteleva :)

Samoin täällä.

Ilmeisesti äiti tietää ettei häntä oteta humalassa vastaan, ja jos aikovat toisessa paikassa juhlia, niin parempi lapsen olla teillä. Vai ymmärsinkö oikein?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No minusta kyllä olisi lasta kohtaan erittäin ikävää jos äiti ei saisi tulla samaan paikkaan yöksi. Miksi lapsi ei voi majoittua sinne toiseen paikkaan äidin kanssa?

en tiedä :|

varmaan siksi, että siellä ryypätään tai sitten rietastellaan, joten kyllä lapsen on parempi olla muualla. Äitiä potkisin kyllä persuuksille ja kovasti. |O

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
Humalainen äiti saisi kiitää puolestani vaikka Siperiaan! lapsen majoittaisin ja aamulla krapulainen äiti saisi kuulla sellaisen saarnan, että luultavasti olisi korvat punaisena vielä seuraavalla viikollakin. en kyllä sanoja säästelisi!

Miks sitä äitiä pitäis haukkua jos hän on kysyny et voiko laps tulla hoitoon

No enmpä tiedä miksei lasta voisi ottaa, mikäpäs siinä.

Mutta alkomahoolia nauttineista aikuisista... niitä on niin moneen lähtöön. Känniörvellys ei kyllä ole lasten silmille sopivaa, mutta taas pienessä sievässä, tai sanotaanko "hutikassa" oleminen ei ole mitenkään paha juttu. Oikeastaan hyvä juttu, kun näkee mallia asiallisesta alkoholin nauttimisesta.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Lapset majotan, humalaista aikuista lasten seuraan taas en majota

joku samoin aatteleva :)

Samoin täällä.

Ilmeisesti äiti tietää ettei häntä oteta humalassa vastaan, ja jos aikovat toisessa paikassa juhlia, niin parempi lapsen olla teillä. Vai ymmärsinkö oikein?

jeps

Siksi, että olisi voinut ilmoittaa aikaisemmin ja sopia asian hyvissä ajoin. Sain sen käsityksen, ettääiti ON JO humalassa!

No kyllä majottasin lapsen, vaikka aika tökeröön välikäteen tuo lapsen äiti sinut tuossa asettaa. Viihteelle lähteminen on ihan ok, mut ei noin, että ensin juodaan ja sit todetaan, et lapsi pitää saada tungettua johki äkkiä pois alta :/

Alkuperäinen kirjoittaja www:

on joo ottanut jonkin verran, lapsi tulee meille yöks ja äitee menee muualle/jatkaa viihteellä, en tiiä kumman tekee.

no musta semmosessa tilanteessa asia olis ihan ok jos asiasta olis sovittu etukäteen esim. tyyliin että äiti haluais lähteä juhlistamaan ja lapsi tulis mun luo yökylään,tietenkin olettaisin että tuodessaan lapsen äiti olis vielä selvinpäin..eikä tietenkään siis jäis mun luo siihen kännäämään jos lapset paikalla. mutta jos tilanne se että ex-tempore kännissä soittelee ja kyselee lapselle yösijaa,en sanoja säästelis. lapsen ottasin yöks.

Siksi, että olisi voinut ilmoittaa aikaisemmin ja sopia asian hyvissä ajoin. Sain sen käsityksen, ettääiti ON JO humalassa!

GM sai oikeen kuvan jutusta.

Yhteistyössä