Mikähän se olisi oikein ja kohtuullista? miten sinä toimisit tässä tilanteessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maura
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ottaisin lapsen yöksi ja keskustelisin tämän yökyläilyn jälkeen lapsen äidin kanssa pitkään ja hartaasti. Eihän sellanen peli vetele, että tyyppi ottaa tavaksi tuollaisen toiminnan.

Mä majoittaisin molemmat. Pääsis kaveri vähän rimpsalle, kun mä toimisin lapsenlikkana. Tuskinpa se lapsi hetreillä on siihen aikaan, kun kapakat kiinni menee. Voisin aamusta hilpasta lasten kanssa vaikka leikkipuistoon aamupäiväksi, niin saisi kaveri nukkua.

oho, olihan tullut (jopa asiallinen keskustelu ) aiheesta :o

No lapsukainen leikkinyt tyytyväisenä meillä tän päivän ja menee huomenna kotiinsa :D
Äitikänkin kans puheltu asioista ja selvittämisestä, että elämän saisi kulkemaan tasaisemmin ihan yleisesti. kaikkea en (ehkä onneksi) tiedäkään kun asuvat toisella paikkakunnalla, mutta jotain kertoo ett sanoi lasta tuodessaan ett jos on tarvis ni tee vaan lastensuojeluilmoitus. :| ei nyt ihan siltä vielä näytä kumminkaan, kun tietääkseni tälläisiä tapauksia ei ole ennen ollut. Olen siis k.o. lasta kyllä ennalta sovitusti katsonut aiemminkin. jaksamisia vaan kaikille tasapuolisesti :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Kaverisi soittaa ja kysyy voitko majoittaa lapsensa ensi yöksi?
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:
Mies on vielä töissä, tieto lisälapsesta tulee hälle ihan yllärinä.

tottakai meille mahtuisi yksi lapsi yhdeks yöksi. Lapset tykkäisivät kaverista. En tuntisi olevani hyväksikäytetty moisesta. Miksi olisin?

Ja kyllä meille yhdeksi yöksi voisi tulla vaikka olisi juhlimassa ollut lapsen äitikin. En ymmärrä nyt mistä kiikastaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:
Jotta pitää olla aina valmiina hoitamaan lapsia jos äiskällä viinanhimo sattuu iskemään päälle kesken illan?

[/quote]

Isääää.....
Arvaas mikä kohtalo mun miesraukalla tänä iltana on, kun se kello 22 jälkeen töistä kotiutuu?
Aivan oikein: otan mukaani sen, mitä hänen pari viikkoa sitten ostamastaan mäyräkoirasta on jäljellä, pussaan miestä poskelle, ja toivotan hauskaa koti-iltaa nukkuvien lapsosten kanssa, sillä minä lähden ex tempore pitämään hauskaa Halloween-bileisiin naapuruston naisten kanssa B)

Mies raasu :'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:
Kaverisi soittaa ja kysyy voitko majoittaa lapsensa ensi yöksi?
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:
Mies on vielä töissä, tieto lisälapsesta tulee hälle ihan yllärinä.

tottakai meille mahtuisi yksi lapsi yhdeks yöksi. Lapset tykkäisivät kaverista. En tuntisi olevani hyväksikäytetty moisesta. Miksi olisin?

Ja kyllä meille yhdeksi yöksi voisi tulla vaikka olisi juhlimassa ollut lapsen äitikin. En ymmärrä nyt mistä kiikastaa.

esimerkiksi siitä ettei meillä kotona ole maistissa olevia ja lapsia samaan aikaan :) mutta asia on hoideltu ja elämä jatkuu..

Yhteistyössä