M
Mie
Vieras
ottaisin lapsen yöksi ja keskustelisin tämän yökyläilyn jälkeen lapsen äidin kanssa pitkään ja hartaasti. Eihän sellanen peli vetele, että tyyppi ottaa tavaksi tuollaisen toiminnan.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Maura:Kaverisi soittaa ja kysyy voitko majoittaa lapsensa ensi yöksi?
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:
Mies on vielä töissä, tieto lisälapsesta tulee hälle ihan yllärinä.
Alkuperäinen kirjoittaja Isä -:Jotta pitää olla aina valmiina hoitamaan lapsia jos äiskällä viinanhimo sattuu iskemään päälle kesken illan?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Maura:Kaverisi soittaa ja kysyy voitko majoittaa lapsensa ensi yöksi?
Tulossa toiselta paikkakunnalta ja äiti itse tietää ettei häntä majoiteta kun on ottanut alkomahoolia..
No minä lupasin lapsen majoittaa, en oikein muutakaan osannut. Mietin tässä vaan että onko täss ihan uunotettava :ashamed:
Mies on vielä töissä, tieto lisälapsesta tulee hälle ihan yllärinä.
tottakai meille mahtuisi yksi lapsi yhdeks yöksi. Lapset tykkäisivät kaverista. En tuntisi olevani hyväksikäytetty moisesta. Miksi olisin?
Ja kyllä meille yhdeksi yöksi voisi tulla vaikka olisi juhlimassa ollut lapsen äitikin. En ymmärrä nyt mistä kiikastaa.