Mikähän siinä on et lapsi nukahtaa hienosti itse yöunille, mutta päiväunille tarttee mut viereensä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ei oikein ymmärrä :D

1v 3kk nukhataa tosi hienosti yöunille omaan sänkyynsä itsekseen. Juttelee ja touhuaa aikansa ja sit nukahtaa. Ovi on aina auki et näkee, että täällä ollaan.

Mutta päiväunet.. niille ei millään nukahda ilman et meen viereen siks aikaa et simahtaa.
Nytkin koklattiin reilun tunnin verran niin ei. Ihan väsynyt lapsi on kyllä, mut ei vaan asetu. Aikansa pötköttää sängyssä ja sit kipittää mun luo.
Nyt sit kun en enää jaksanut rumpata niin jäin viereen alta minuutti niin sammu.

Ja syy miksi kokeilin et nukahtas itekseen on se et toisinaan se homma menee ihan pelehtimiseks ja mä saan olla tunninkin siellä ennen kun nukahtaa.. vaikka olisi väsynyt.

Mulla on vasta 2 kk vanha tyttönen joka nukkuu jo mukavasti yhdellä pysähdyksellä 22-8 yöunet mutta päivällä jos lasken nukkuvana punkkaan niin nukkuu siellä maks 30 min... sylissä kyllä nukkuis... mut oon kyl onnellinen et se on mielummin näin päin noi nukkumisongelmat kuin et yöllä tarviis puolentunnin välein kannella...

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 2 kk;22524783:
Mulla on vasta 2 kk vanha tyttönen joka nukkuu jo mukavasti yhdellä pysähdyksellä 22-8 yöunet mutta päivällä jos lasken nukkuvana punkkaan niin nukkuu siellä maks 30 min... sylissä kyllä nukkuis... mut oon kyl onnellinen et se on mielummin näin päin noi nukkumisongelmat kuin et yöllä tarviis puolentunnin välein kannella...

hmm.. ap puhu aidasta, sä laitumesta..

Yhteistyössä