M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ohhoh.![]()
Mutta kiitokset!
Ja retuperälle vinkkinä, kun polttaa vain noin yhden savukkeen kuussa, maistuu se paljon peremmalta. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja retuperä:Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Ohhoh.![]()
Mutta kiitokset!
Ja retuperälle vinkkinä, kun polttaa vain noin yhden savukkeen kuussa, maistuu se paljon peremmalta. :xmas:
No se on jo aika vähän se kerran kuussa. Mutta nyt paastokuukauden aikana pari illassa maistuu myös aika hyvälle![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.
Tätä peesaan!
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:Ruusaa ihailen siinä, että hän osaa myös piilokettuilla ihanasti =)
Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.
Tätä peesaan!
http://www.ts.fi/uutiset/kotimaa/39...elmallisina+STTn+ja+MTV3n+saamia+valtiontukiaNo sitten täällä oliskin AIKA HILJAISTA jos ei kukaan puuttuis asioihin jotka ei itseänsä tai perhettään koskettais..![]()
Etkö nähnyt siinä mitään positiivista? Onko siellä montakin tuttua. En ole noihin aikoihin kuin käväissyt vaan täällä, hyvin pikaisesti enkä tunne nikkejä.Kuka tän on nostanut ja miksi?
Paula linkkeineen?
Niinpä, vanha ketju.Kuka tän on nostanut ja miksi?
Paula linkkeineen?
Etkö nähnyt siinä mitään positiivista? Onko siellä montakin tuttua. En ole noihin aikoihin kuin käväissyt vaan täällä, hyvin pikaisesti enkä tunne nikkejä.
Viimeisen linkin takia, luitko?
Etkö nähnyt siinä mitään positiivista? Onko siellä montakin tuttua. En ole noihin aikoihin kuin käväissyt vaan täällä, hyvin pikaisesti enkä tunne nikkejä.
Viimeisen linkin takia, luitko?
Ihanat vanhat palstalaiset <3
Olisipa palsta vielä entisensä.