Mikähän siinä on... (Töllin Ruusasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja retuperä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Ohhoh. :o

Mutta kiitokset!

Ja retuperälle vinkkinä, kun polttaa vain noin yhden savukkeen kuussa, maistuu se paljon peremmalta. :xmas:

No se on jo aika vähän se kerran kuussa. Mutta nyt paastokuukauden aikana pari illassa maistuu myös aika hyvälle :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.

Tätä peesaan!

Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaana:
mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.

Tätä peesaan!

Joo ja mitä useampi ihminen ei ikinä sano mihinkään muuhun asiaan mitään kuin just niihin itseä koskeviin, niin sitä hiljaisempaa täällä maapallolla on - ehkä jonkun mielestä hyvä, mutta minusta ei alkuunkaan. Eihän maailma kehity yhtään mihinkään eivätkä ihmiset opi ymmärtämään toisiaan, jos ihmiset eivät vaihda ajatuksia keskenään.

Minusta paljon kamalampia ovat ihmiset, jotka joko nyökyttelevät kaikille tasapuolisesti tai sitten eivät sano yhtään mitään. Siitä herää omituinen ole, että mitähän nuokin hautovat oikeasti mielessään - siis hyvin epäluotettava olo.

Ja ainakin keskustelupalstalla olisi ihan älytöntä, jos täällä saisi sanoa mielipiteensä vain ja ainoastaan sellaisista asioista, jo ihan suoraan koskevat itseä. Johan täällä keskustelu lopahtaisi lyhyeen.

On hieno asia osata jakaa ruusuja, risujen jako kun yleensä ihmisiltä luontuu paremmin. Eli tämä retuperälle :flower:

Onhan se selvä, että joidenkin vastaukset/aloitukset kolahtavat joihinkin paremmin kuin joihinkin. Kun osaa pitää oman mielipiteensä, mutta ymmärtää, että niitä "oikeita" mielipiteitä on yhtä paljon kuin ihmisiä, se on jo paljon se. Voi olla tanakasti omaa mieltänsä, mutta se ei saa kasvattaa silmälappuja. Tälle Ruusalle ei vissiin ole sitten niin käynyt (ne silmälaput) :D Minä olen nykyään niin harvoin plussalla, että hyvin vähän ehdin juuri mihinkään kiinnittää huomiota..... Mitä nyt joskus näpytän jotain, sanoja koitan väkertää ;)

Eli kyllä: kiitosta kannattaa antaa. SE EI ole keltään pois. Voipa jopa poikia jotain hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja aina harmaana:

Tätä peesaan!

No sitten täällä oliskin AIKA HILJAISTA jos ei kukaan puuttuis asioihin jotka ei itseänsä tai perhettään koskettais.. :D