Mikähän siinä on... (Töllin Ruusasta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja retuperä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

retuperä

Vieras
Se on kyllä ihme juttu että kun Töllin Ruusa sanoo ihan mitä tahansa melkein mihin ketjuun tahansa niin mulle tulee sellanen olo että hää on oikeessa. Tekee mieli totella hänen neuvojaan ja varmaan jos hän käskin mun lopettaa tupakan polton niin tekisin senkin. Ja tää on ihan ystävyydellä kirjoitettu, ei mitään piilokettuilua. Tuli vaan mieleen ja halusin jakaa tämän kanssanne.

musta taas on outoo et ruusan pitää joka hiton ketjuun sanoa se mielipiteensä.. oli sitä tai ei. eikö se osaa pysyä poissa sellasista ketjuista joihi sil ei esole mitää järkevää sanottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
musta taas on outoo et ruusan pitää joka hiton ketjuun sanoa se mielipiteensä.. oli sitä tai ei. eikö se osaa pysyä poissa sellasista ketjuista joihi sil ei esole mitää järkevää sanottavaa.

No höh. Mun mielestä on just kiva lukea niitä hänen juttujaan kun musta hänellä on aina jotain sellasta sanottavaa missä on jotain muutakin kuin niitä iänikuisia halihali ja jaksuja- juttuja.

Alkuperäinen kirjoittaja retuperä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No höh. Mun mielestä on just kiva lukea niitä hänen juttujaan kun musta hänellä on aina jotain sellasta sanottavaa missä on jotain muutakin kuin niitä iänikuisia halihali ja jaksuja- juttuja.

ettet vaan ois ruusa harmaana kehumassa itteäs...

No en ole Töllin Ruusa vaan ihan retuperä vaan. Pitäis vissiin rekkautua, täällähän on ihan ihme porukkaa kun kaikkea harmaana kirjoitettua pidetään joko provona tai v*ttuiluna. Mutta kuten sanoin jo aiemmin, pidän Töllin Ruusasta ja hänen kirjoitustyylistään. Saahan täällä muutaman vähän nätimmän sanankin kai joskus jostain sanoa?

Aina on mukava lukea sellaisten itsevarmojen ihmisten mielipiteitä, jotka tietävät mitä ajattelevat ja sanovat sen myös. Näihin suoraan sanojiin on helpompi luottaa, kun niihin jotka ovat aina kaikkien kanssa samaa mieltä. Siellä nimittäin saattaa olla takana kaksinaamainen henkilö joka ei vaan uskalla sanoa suoraan kuin harmaana vieraana.

Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minä pidän Ruusasta. *jopa oli rakentava kommenti minulta tähän ketjuun*

Hänellä on punnittua asiaa.

Mäkin tykkään hänen tavastaan kirjoitella palstalla. Mä oon aika monessakin asiassa hänen kanssaan eri mieltä, mutta ei mulle koskaan tule tarvetta tehdä samoin kuin ap:llä. Voikohan johtua siitä, että olen Ruusan kanssa saman ikäinen ja aika samassa elämäntilanteessa. Onkohan ap mahdollisesti nuorempi?

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Miksei mua koskaan kehuta. :/ Ai niin ja mä tapaan töllin marraskuussa lälläslää... :p

Kyllä sussakin on keuttavaa, sulla on aika paljon opettavaisia ja noh, sanotaanko, mielikuvia herättäviä aloituksia. Myöskin tunnut olevan elämänmyösteinen immeinen.

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Miksei mua koskaan kehuta. :/ Ai niin ja mä tapaan töllin marraskuussa lälläslää... :p

No minä voin kehua =) Mitä joistakin ketjuista olen sun mielipiteitä lukenut, niin aika hyviltä kuullostavat ;)

mua taas ärsyttää just sellaset ihmiset jotka "tietää" kaikesta kaiken.. jolla on mielipide asiaan kun asiaan ja on sen suureen ääneen heti julki tuomassa. johtuneen varmaan siintä et mä en suuremmin ilojani enkä murheitani muille huutele. enkä puutu asioihin jos ne ei mua itseäni tai perhettäni kosketa.

Alkuperäinen kirjoittaja d u m b o:
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:
Minä pidän Ruusasta. *jopa oli rakentava kommenti minulta tähän ketjuun*

Hänellä on punnittua asiaa.

Mäkin tykkään hänen tavastaan kirjoitella palstalla. Mä oon aika monessakin asiassa hänen kanssaan eri mieltä, mutta ei mulle koskaan tule tarvetta tehdä samoin kuin ap:llä. Voikohan johtua siitä, että olen Ruusan kanssa saman ikäinen ja aika samassa elämäntilanteessa. Onkohan ap mahdollisesti nuorempi?

Mulla ei ole tietoa minkä ikäisiä olette, mä olen jo iän kaiken vanha itse :) Mulla ei kyllä ole ollut tarvetta tehdä aloituksia pahaa tarkoittaen mutta ajattelin että tälläsen uskaltais laittaa. Varsinkin kun ei tosiaan ole mitään ketunhäntää kainalossa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Aina on mukava lukea sellaisten itsevarmojen ihmisten mielipiteitä, jotka tietävät mitä ajattelevat ja sanovat sen myös. Näihin suoraan sanojiin on helpompi luottaa, kun niihin jotka ovat aina kaikkien kanssa samaa mieltä. Siellä nimittäin saattaa olla takana kaksinaamainen henkilö joka ei vaan uskalla sanoa suoraan kuin harmaana vieraana.

En tiedä tarkoititko nyt mua sitten mutta tän aloituksen tarkoitus ei missään tapauksessa ollut pahoittaa kenenkään mieltä tai olla kaksinaamainen. Ois pitänyt arvata että jotain tällästähän tästä sit sukeutuu.

Alkuperäinen kirjoittaja retuperä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:

En tiedä tarkoititko nyt mua sitten mutta tän aloituksen tarkoitus ei missään tapauksessa ollut pahoittaa kenenkään mieltä tai olla kaksinaamainen. Ois pitänyt arvata että jotain tällästähän tästä sit sukeutuu.

Vainoharhaisuus rulettaa :D Tarkoituksena oli siis kehua töllin ruusaa luotettavaksi, kun sanoo mielipiteensä niin nasevasti ettei varmaan ole syytä harmailla. En itse asiassa edes huomannut että tämän ketjun aloitti harmaa :whistle: