Mikähän siinä on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heluna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Heluna

Vieras
että aina joku ymmärtää väärin? Mä tykkään et on välillä tiukkaakin vääntöö asioista, musta on mukava et on erinlaisia mielipiteitä enkä mä halveksu jos joku ajattelee toisin kun mä. Mä haluun tietää mitä ihmiset ajattelee joistain jutuista ja musta on myös kiva tietää miksi ajattelevat niin kun ajattelevat. Ihmetyttää et eikö voi asioista puhua asioina miks pitää mennä henk.kohtasuuksiin ja tehdä ihme olettamuksii? Asioista voi käydä rajuakin vääntöö, ja perustella miks on mitäkin mieltä ja kyseenalastaa toisinajattelijat ja vaatii perustelua. Onko tää nyt niin mahoton käsittää?

Jos kyse ei ole niinkään oikeasta ja väärästä, vaan erilaisista tavoista ymmärtää asiat, jokainenhan peilaan sen oman elämän kautta. Minua ärsyttää enemmän se, että ketjun aloittaja siunaa innoissaan, kun joku on samaa mieltä, että IHANA KUN JOKU YMMÄRTÄÄ :D

Ihan samaa mieltä. On kiva kuulla muidenkin mielipiteitä, ja niistä voi oppia jotain uutta. Joskus mielipiteet avartaa, ja saattaa huomata itsekkin toisen näkökulman. Mielipiteitä saa ja pitää kertoa, mutta rakentavasti. Oman mielipiteen voi ilmaista, hyökkäämättä toisen kimppuun ja olla alistamatta toista.

Yhteistyössä