mikähän tähän selkään auttais?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
on melkein raskauden alusta asti iskias vaivannut toisen pakaran kohdilta, mutta muutama ilta sitten kun nostin tyttöä sänkyyn, se levisi ylemmäs. välillä tekee todella hankalaksi kävelyn, kun tuonne oikealla alaselkään sattuu.
älkää vaan sanoko, että vasta synnytys auttaa...

minulle laitettiin kortisonia ja se auttoi! ikävä peloitella mut synntytys menikin sit ihan persiilleen juuri sairaan issias kivun takia avautumisvaiheessa, kipu oli niin hirveä että ukko ja kätilöt pommppi mun lonkkani päällä joka supistuksen jälkeen siitä asti kun olin auki 7 cm. lopulta olin niin puhki kivusta että oksensin, ja sit kun olin ponnannut 2h 10 min uskoivat etten enää jaksa( ja vauvan sydän äänet alkoi sekoilla) ja päädyttiin sectioon.
ELI JOS jalkasi alkaa oireilee salissa VAADI heti epiduraali siihen ettet suotta väsytä itseäs sillä kivulla.toisessa synnytyksessä niin toimittiin ja jaksoin ponnistaa hyvin.

anteeksi suora vastau,seni mutta jospa tämä säästäisi sinut samalta kohtalolta!

edellisessä raskaudessa iskias vaivasi myös, muttei yhtä aikaisin, eikä näin kovaa.
En mä vielä kuitenkaan onneksi ihan invalidi ole, mutta pelottaa, että miten tää tästä pahenee...

Mulla iskiasvaivan sai kuriin jäsenkorjaaja, mutta varmaan tavallinen hierojakin sais sen hermon sieltä auki. Sitten vaan liikuntaa sen verran mitä pystyy ettei menisi uudelleen jumiin.

Yhteistyössä