mikähän tolla lapsella on,ku oksentanu jo 3 päivää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakaa

Vieras
siis että aina ruokailun jälkeen oksentaa. ensin yskii ja sit tulee pari kertaa oksennus. yöllä tuli yht äkkiä vellit ulos. niin 1,5v on kyseessä. oksensi ekan kerran 3pv sitten yhtäkkiä autoon,sit ulkona ja sisällä kun oli syöny. eilen oksensi aamupalan jälkeen ,ruokailun ja parin keksin jälkeen ja nyt aamulla kun joi vähän mehua. koko ajan nieleskelee niinku tulis jotain. kuumetta ei ole. mietin et vienkö tkseen mut ei ne varmaan tee mitään kun paino normaali ja kuitenki vähän pysyy sisällä. täällä niin tyhmä tk. mietin vaan et mistä johtuu ku 3pv kestäny...ei kai oksennustautikaan tälästä oo et näin kauan kestää?

oon antanu...mummu vaan meinas et viedä tkhon,kun ihmeellistä et näin kauan kestää...meillä oli keväällä oksennustauti ja se kesti kaikilla vaan päivä niin mietin vaan...et ku näinki kauan kestää.. muuten ei oksenna ,aina vaan ruuan jälkeen.

sinuna veisin lääkäriin.. onko vatsa kipeä? jos on niin ettei vaan ois mitää suolitukosta? ja voi se mahatautiki kestää monta päivää!

* ja kuitenkin on kyse noin pienestä lapsesta.. aikuisella ehkä hiukka eri asia..

oon antanu...mummu vaan meinas et viedä tkhon,kun ihmeellistä et näin kauan kestää...meillä oli keväällä oksennustauti ja se kesti kaikilla vaan päivä niin mietin vaan...et ku näinki kauan kestää.. muuten ei oksenna ,aina vaan ruuan jälkeen.

Meillä oli samanlaista, tosin mun poikani on vähän yli vuoden vanhempi. Vein terveyskeskuslääkärille ja parin päivän päästä yksityislääkärille kun niin kovasti huolestutti mut ei siihen auttanut kun juottaminen ja sit se loppui.

niin..mun mielestä se on kovin uneliaskin...ajattelin viedä huomenna lääkäriin,aamulla tilaan ajan. mietin et olisko syöny jotain pientä ja tukos tullu johonkin:O voiko allergia tehdä tälläistä? ei ole kuitenkaan lyöny pää mihinkään ,tippunu tms... vaikka päässä näyttäis olevan pini mustelma,mut en tiedä se on vanha ja en tiedä mistä tullu. kun mummu sano et ei oksennustauti tollainen muka ole... vien kuitenki huomena lääkäriin,ku jos sillä ei mee ohi tuo...

niin..mun mielestä se on kovin uneliaskin...ajattelin viedä huomenna lääkäriin,aamulla tilaan ajan. mietin et olisko syöny jotain pientä ja tukos tullu johonkin:O voiko allergia tehdä tälläistä? ei ole kuitenkaan lyöny pää mihinkään ,tippunu tms... vaikka päässä näyttäis olevan pini mustelma,mut en tiedä se on vanha ja en tiedä mistä tullu. kun mummu sano et ei oksennustauti tollainen muka ole... vien kuitenki huomena lääkäriin,ku jos sillä ei mee ohi tuo...

Sit sun varmasti kannattaisi heti viedä lääkäriin jos on unelias, meidän poika oli melko pirteä vaikka oli kipeä.

Yhteistyössä