mikäköhän 4v pojalla on?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
on hoidossa keskiviikosta perjantaihin.. ja nyt ollut noin kuukauden verran ainakun tulee hoidosta niin on tosi huonolla tuulella: itkunen, kiukuttele, saa raivareita, paiskii ovia jne
: /

kuitenki aamuisin lähtee ihan mielellään..
tänäänki ku kiukutteli niin kysyin miten tarhassa meni niin sanoi että mä oon tyhmä kysyin kuka niin sanoi niin hän sanoi että minä eli poika itse itseään tyhmäksi :/

Mun poika teki kanssa tuota syksyllä ja on 4v. Otin pois tarhasta, koska se oli vain viriketoimintaryhmä ja hoidolle ei ollut kunnon perusteita. Pojat salaa asioita viimeseen asti. Kun oikein kysyin mikä on, niin paljasti, että pelkäsi yhtä hoitajaa, joka huusi lapsille. Myöhemmin kuulin myös muiden lasten käyttäytyvän oudosti ja myös muut lopettivat.

Kysy pojalta mikä on, se voi olla joku lapsi tai joku ihan pienikin asia, mikä mieltä kaihertaa.

no siel on kyl yksi poika joka on haukkunut mun lasta sitä ollaan aina välillä selvitelty.. hoitajat eivät olet tienneet asiasta mitään ennen kun olen asiasta heiltä kysynyt ja he pojalta joka on myöntänyt.. harmittaa vaan kun oma poika on kiltti luonteeltaan eikä sano yleensä kellekää pahasti, mutta jos poikaa sanottaaan tyhmäksi niin se on sille asia ja se harmittaa kauan...
mun poika on hoidossa puheen kehityksen takia...